וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'סטין הארפר חתם לעונה אחת

5.10.2013 / 10:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד-סנטר שנבחר 32 בדראפט ושיחק באורלנדו ושטרסבורג, ינעל את הסגל של אדלשטיין

צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

עונת הכדורסל תיפתח רשמית בשבוע הבא עם משחקי גביע ווינר, והפועל תל אביב ממשיכה בבניית הסגל כשהיום היא החתימה לעונה אחת את הפורוורד-סנטר ג'סטין הארפר, שעל מועמדותו פרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט. האמריקאי יהיה הזר הרביעי בסגל של ארז אדלשטיין, שצפה בשחקן עוד במהלך מחנות הקיץ של ה-NBA באורלנדו ובווגאס כאשר גם שחקני הקבוצה קרלון בראון וג'וש אוואנס ששיחקו עימו המליצו עליו.

עם חתימתו אמר הארפר לאנשי הפועל תל אביב: "אני מתרגש להגיע, שמעתי דברים טובים על המועדון ואני שמח לפגוש שוב את קרלון בראון וג'וש אוונס איתם שיתפתי פעולה בעונה שעברה".

שחקן מכללת ריצ'מונד ג'סטין הארפר (ימין). GettyImages
חיזוק מעניין. הארפר/GettyImages

הארפר (24, 2.08 מטר) הוא בוגר מכללת ריצ'מונד ונבחר בסיבוב השני של דראפט 2011 במקום ה-32 על ידי קליבלנד קאבלירס, שמיד העבירה אותו לאורלנדו מג'יק. עקב השביתה באותה עונה הארפר חתם בשורות שטרסבורג הצרפתית, ובאוקטובר 2012 נחתך מאורלנדו, ועבר לשחק באיידהו סטמפייד מליגת הפיתוח. הארפר רשם 14 משחקי ליגה במדי אורלנדו בהם שיחק שש דקות בממוצע.

לאחר צירופו של הארפר, האדומים השלימו את הסגל שכולל את הזרים וינסנט קאונסיל וג'וש אוואנס שלא הרשימו עד כה, ואת קרלון בראון המצוין. הסגל הישראלי של ארז אדלשטיין הוא מהטובים בליגת העל וכולל את הקפטן מתן נאור, יונתן שולדברנד, יותם שירן ויוני ניר שממשיכים לעונה נוספת, רביב לימונד שהגיע מהפועל ירושלים, טמיר אריאלי שהגיע מברק נתניה וגולן גוט שחקן נבחרת העתודה. האדומים יפתחו את הופעותיהם בגביע המדינה כשיתארחו אצל עירוני אשקלון מהלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully