וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "עד עכשיו סופו השחקן הכי טוב שלנו"

18.9.2013 / 13:46

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי הניצחון הקל על הפועל ירושלים: "המטרה היא לרוץ ולשחק משחק פתוח ויפה לעין"

מכבי תל אביב המשיכה אמש (שלישי) במשחקי ההכנה שלה לקראת העונה, וגברה 61:84 על הפועל ירושלים, עם עוד הצגה מעודדת של ג'ו אינגלס.

צפו בתקציר המשחק באדיבות אתר מכבי תל אביב

דייויד בלאט נשמע מרוצה מהיכולת של שחקניו ואמר: "המטרה בקבוצה שבנינו היא לרוץ ולשחק משחק פתוח ויפה לעין. בשלוש השנים האחרונות .לא הייתי בתקופה הזו עם הקבוצה כי הייתי עם נבחרת רוסיה בחו"ל. השנה עשיתי החלפות עם גיא גודס, והוא עם נבחרת.בריטניה. עשינו עבודה טובה עד עכשיו. אנחנו משחקים עם סגל חסר אז התוצאות הן טובות ואולי טובות.מאוד, בהתחשב בעובדה שחסרים הרבה שחקנים".

על נבחרת ישראל אמר בלאט: "יוגב אוחיון וגיא פניני חזרו טוב ואני רק יכול להגיד לכולם שכואב לי מה שקרה לנבחרת וכואב לי יותר איך שהתייחסו בתקשורת לנבחרת, זו דעתי האישית. נכון שהם לא היו טובים אבל יש גבול. בכל מקרה גיא ויוגב חזרו בסדר גמור, טיוס פחות כי הוא עוד פצוע ולא מתאמן. טייריס והיקמן ששיחקו גם הם באליפות אירופה עדיין לא התאמנו. סופו היה מצוין במשחק הראשון, הערב הוא נקלע לבעיית עבירות אבל אני יכול להגיד לכם שעד עכשיו הוא השחקן הכי טוב שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלאט: "הוא ופניני חזרו טוב". יוגב אחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המצטיין במשחק, ג'ו אינגלס, הוסיף: "עדיין לא הכל משומן כי לא כולם משחקים וחלק הצטרפו רק עכשיו. אבל שיחקנו טוב ואני מאמין שבהמשך נהיה טובים יותר. יש פה חבר'ה טובים, זו מערכת מצויינת וכולנו פה בשביל מטרה אחת. כיף להיות חלק מהקבוצה הזו. תמיד טוב לשחק נגד קבוצות טובות בטורנירי הכנה, וזה יהיה טוב עבורינו להתגבש ולהכניס את כולם לקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully