וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "הלוואי שהייתי 100 אחוז, אבל אתן הכול"

1.9.2013 / 12:53

סנטר נבחרת ישראל התייחס למצבו הגופני לקראת היורובאסקט. קטש: "יכולנו להגיע טוב יותר, אבל יחסית אנחנו במצב הכי טוב"

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (ראשון) אימון ביד אליהו לקראת יציאתה מחר לאליפות אירופה בסלובניה. כזכור, אמש הודיע המאמן הלאומי אריק שיבק על ניפויים של יובל נעימי ואלכס צ'וברביץ' מסגל הנבחרת, וקבע את 12 השחקנים שייצגו את ישראל ביורובאסקט. הנבחרת תערוך אימון נוסף מחר, ממנו תצא לשדה התעופה ותתאמן פעמיים נוספות בסלובניה ביום שלישי. אלכס טיוס כבר חזר בשבת לאימונים אינטנסיביים יותר, ויהיה כשיר למשחק הפתיחה.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
"זו מחמאה ענקית שמעריכים אותי כל כך פה". אלכס טיוס/קובי אליהו

"אני מנסה להשתפר בימים האחרונים", אמר אלכס טיוס. "ללמוד על בריטניה, ולהגיע הכי טוב שאני יכול לאליפות אירופה. כולם מסתדרים נהדר אחד עם השני. אני מודה למאמנים ולצוות הרפואי שהבין אותי שלא יכולתי לשחק בהכנה, אבל ביום רביעי אעשה הכי טוב כדי לעזור לנבחרת".

"זו מחמאה ענקית שמעריכים אותי כל כך פה, ואומרים שאני חשוב לנבחרת", הוסיף טיוס. "אני אבוא ואעשה הכי טוב כדי שהנבחרת תנצח. לשחק עבור ישראל זה כבוד גדול, ואעשה הכי טוב שאני יכול, הלוואי שהייתי 100 אחוז, אבל זה לא ימנע ממני לתת את הכל".

אריק שיבק ועודד קטש באימון נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"זה בית עם פייבוריטית אחת, צרפת ואחריה גרמניה קצת מעל השאר". עודד קטש/ברני ארדוב

עוזר המאמן עודד קטש הוסיף: "יכולנו להגיע יותר טוב, עם כל הסיפור של גל מקל, הפציעה של אלכס טיוס שעד עכשיו אנחנו לא יודעים עד כמה הוא יכול לתרום לנו אבל יחסית מבחינת המצב רוח והכדורסל שלנו מהחודש וחצי האחרונים אנחנו במצב הכי טוב, ואני רוצה להאמין שזה ישתפר באליפות".

על המטרות של הנבחרת בסלובניה אמר קטש: "אני לא אגיד שזה בית קשה כמו שהיה לנו בפעם שעברה בליטא, זה היה בית מוות עם סדר משחקים קשה. זה בית עם פייבוריטית אחת, צרפת ואחריה גרמניה קצת מעל השאר, ויש מקום לאחת מארבע וכל הנבחרות טובות. האוקראינים טובים, הבלגים טובים, המשחק הראשון הוא מפתח. על הנייר הוא יותר קל, אבל אין באליפות משחק קל".

על המחסור ברכזים אמר קטש: "יוגב ברמות הגבוהות ואין ספק שגל יכל לעזור לו ולכולנו, אבל הוא דומיננטי וראינו את זה במחצית השנייה נגד גיאורגיה. אנחנו פחות מדברים על יותם, אבל הוא שובר השיוויון שלנו, כשהוא מצטרף להתקפה לצד כספי וליאור, אז זה נראה יותר טוב. יוגב הוא רכז אמיתי, יודע לוותר מעצמו, אני מת עליו. הולך אחריו לכל מלחמה".

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין. אדריאן הרבשטיין
קטש: "פחות מדברים על יותם, אבל הוא שובר השיוויון שלנו". יותם הלפרין/אדריאן הרבשטיין

ישראל תתמודד ביום רביעי נגד בריטניה (15:30), עם עוזר המאמן גיא גודס, במשחק שיפתח את האליפות. למחרת תשחק הנבחרת נגד אוקראינה (15:30) וביום שישי נגד צרפת (22:00) החזקה עם טוני פארקר. בשבת יזכו שחקני הנבחרת ליום מנוחה, ובראשון (22:00) יפגשו את בלגיה, לה הפסידו במשחקי ההכנה. ביום שני יסיימו את שלב הבתים הראשון במשחק נגד גרמניה (18:45). שלוש נבחרות מתוך הבית יעפילו לשלב הבתים השני.

סגל נבחרת ישראל: יותם הלפרין (קפטן), יוגב אוחיון, אפיק ניסים, ניצן חנוכי, רביב לימונד, גיא פניני, עומרי כספי, אלישי כדיר, ליאור אליהו, אלכס טיוס, יניב גרין ועידו קוז'יקרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully