וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים עם קובאן להסדרת סוגיית אוחיון

30.8.2013 / 10:10

הסאגה תגיע לסיומה? הצהובים מנסים להגיע לפשרה עם הרוסים כדי להשיב את הסכום שהעבירה לה, ועשויים לשלם גם פיצוי נוסף

צילום ועריכה: קובי אליהו

בוידאו: ג'ו אינגלס נוחת בנמל התעופה בן גוריון

מכבי תל אביב החלה במגעים מאחורי הקלעים עם לוקומוטיב קובאן בכדי לסיים את סאגת יוגב אוחיון. מכבי מנסה להגיע לפשרה עם הרוסים כדי להשיב להם את 200 אלף הדולרים שהעבירו לחשבון של הצהובים בשנה שעברה למכבי בכדי לשחרר את אוחיון.

בנוסף, הצהובים יעבירו גם סכום פיצוי נוסף. כזכור, לפני כשבועיים פסקה פיב"א כי אוחיון הוא שחקן חופשי וכי החוזה עם מכבי תל אביב מבוטל, כמו גם החוזה עם לוקומוטיב קובאן. בעקבות הפסיקה, מכבי נאלצה לפתוח עם השחקן במשא ומתן מחודש על מנת להחתימו על חוזה חדש.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
צעד בדרך לפשרה? אוחיון/קובי אליהו

יש לציין כי בפסיקת פיב"א ישנן כמה קביעות שסוללות את דרכה של קובאן לתבוע אישית את אוחיון על נזקים שנגרמו לה ואכן ראשי קובאן הבהירו כי יתבעו את אוחיון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הנהלת מכבי נפגשה בתחילת השבוע עם הרכז לגבי המשך ההתקשרות בין הצדדים. בפגישה נכחו בין היתר אוחיון עצמו והמנכ"ל דני פדרמן, ובמהלכה הצדדים שוחחו על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, כשגורמים במכבי הוסיפו כי הם מאמינים שיגיע לסיכום עם אוחיון בימים הקרובים.

עם זאת, בפגישה לא הושגה הסכמה לגבי מי יישא בעלות במקרה תביעה של הרוסים. לכן, מנסים במכבי תל אביב כאמור לסיים את הסאגה הזו מול הרוסים עצמם. מכבי תל אביב תפתח רשמית את אימוניה ביום ראשון בסגל חסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully