וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "כשאנחנו משחקים ביחד, קשה לעצור אותנו"

28.8.2013 / 20:55

מאמן נבחרת ישראל חגג אחרי ה-75:77 על גאורגיה: "יש לחץ חיובי". יוגב אוחיון: "במחצית השנייה התפוצצנו על המגרש"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

זה שוב לא היה קל, שוב נבחרת ישראל נגררה למשחק צמוד, אך הפעם היא הצליחה לנצח את נבחרת גאורגיה 75:77 במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת היורובאסקט, ולגמול לה על ההפסד הצמוד רק לפני יומיים. שחקניו של שיבק פיגרו כבר ב-18 הפרש במחצית הראשונה, אך רבע שלישי מדהים וריצת 0:20 בראשותו של יוגב אוחיון, הוליכו את הנבחרת לניצחון חשוב במבחן האחרון לקראת המשחק מול בריטניה ב-4.9 בפתיחת אליפות אירופה.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
לא יצא מפרופורציות. אריק שיבק/אדריאן הרבשטיין

אריק שיבק, מאמן הנבחרת, ניסה להסביר את הפערים הגדולים בין המחציות: "הרמה באירופה פרט ל-4 הראשונות, ביום נתון כל אחד יכולה לנצח כל אחד. כדורסל זה משחק של מומנטומים, הם היו במומנטום נהדר ברבע השני ואנחנו היינו במומנטום נהדר כמעט בכל החצי השני. השחקנים מאוד רוצים לנצח, יש לחץ חיובי שמאוד רוצים לנצח, כשהמשחק השתחרר אז השחקנים זרמו עם המשחק".

שיבק הוסיף: "אחד הדברים שמדברים עליהם בחדר ההלבשה שקודם כל צריך להעלות את רמת ההגנה וגם צריך לשחק קבוצתי. כשאנחנו משחקים ביחד, קשה לעצור אותנו".

יוגב אוחיון, שהיה המצטיין במשחק עם שיא קריירה בנבחרת של 20 נקודות, אמר בסיום: "לרדת למחצית עם מינוס 20 זה צבט לנו. באנו מאוד אנמיים למשחק אבל התפוצצנו על המגרש במחצית השנייה, כשאנחנו משחקים שמח אנחנו טובים. אנחנו צריכים לעזור לליאור ועומרי בצבירת נקודות. מתאמנים קשה על הפרמטר הזה. על הגנה אנחנו עובדים כל הזמן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל מול גאורגיה. אדריאן הרבשטיין
רק שימשיך כך. אוחיון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully