וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "גם 60 אחוז של טיוס זה טוב, אין לנו מחליף"

27.8.2013 / 20:06

המתאזרח ערך אימון קל, כשירותו תיבחן במשחק ההכנה האחרון מול מול גיאורגיה. קוז'יקרו: "חשוב שנגיע ליורובאסקט עם ניצחון"

אופטימיות יחסית בנבחרת ישראל: אלכס טיוס ערך בדיקת MRI בשריר הירך הפנימי, ובבדיקה שנערכה התגלה שיפור קל במצבו. היום (שלישי) כבר שב טיוס לאימונים וערך אימון קל, ובישראל מתכוונים לבחון את כשירותו לקראת משחק האימון השני מחר, מול גיאורגיה, משחק שיהווה את ניסוי הכלים האחרון של הנבחרת לפני היורובאסקט ויערך באולם בחיפה. יובל נעימי יעבור בדיקת אולטראסאונד רק מחר, לאחר שנפצע בשריר התאומים בהפסד לגיאורגיה, וגם הוא בספק לאליפות.

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק. אדריאן הרבשטיין
מבחנים טובים. שיבק/אדריאן הרבשטיין

"בשיחה עם הרופאים אלכס החל להתאמן היום ונכשיר אותו לקראת האליפות", אמר אריק שיבק במסיבת עיתונאים שקיימה הנבחרת. "אין לי ספק שהוא לא יהיה טיוס במאה אחוז, אבל גם 60-70 אחוז שלו זה טוב מאוד מבחינתנו. הוא נותן לנו מימד שאין לנבחרת. אין לנו מחליף עבורו". על המשחק השני מול הגיאורגים אמר המאמן: "אנחנו משחקים נגד נבחרת גיאורגיה פעם שלישית בשלושה שבועות. אלה מבחנים טובים, כי היא נבחרת מאוד מאומנת, כמו שנפגוש באליפות אירופה. מאוד חשוב לנו לנצח במשחק ההכנה האחרון שלנו".

עידו קוז'יקרו הוסיף: "כיף מאוד לחזור לאולם הביתי של מכבי חיפה. הייתי רוצה לראות את הקהל החיפאי ובכלל, מכל האיזור, קהל שיתמוך בנבחרת מחר. אף אחד לא אוהב להפסיד גם במשחקי אימון, אנחנו רוצים להגיע ליורובאסקט עם ניצחון. אני מקווה שבעזרת הקהל ועם קצת יותר ריכוז שלנו נעשה את זה".

גם גיורגי שרמדיני השתתף במסיבת העיתונאים, בה אמר: "קודם כל אני רוצה להודות לכולם על האירוח. ישראל יכולה להתמודד ביורובאסקט מול כל נבחרת, היא טובה מאוד ויש לי כאן הרבה חברים".

שחקן נבחרת ישראל אלכס טיוס. אדריאן הרבשטיין
אין לו מחליף. טיוס, באימון הערב/אדריאן הרבשטיין

עוד קודם לכן, עוזר המאמן עודד קטש התראיין לגלי צה"ל, והתייחס להפסד של הנבחרת אתמול 74:73 לגאורגיה. "זאת הפעם השנייה שגאורגיה מנצחת אותנו בנקודה, מזל שאלה רק משחקי הכנה", הודה. "כולם רוצים לנצח וכל עוד לא נכניס לעצמנו לראש שאנחנו לא טובים במשחקים צמודים זה יהיה יותר טוב. גם במשחק הזה היו לנו את אותן בעיות, הדקות הטובות היו אותן דקות טובות. אי אפשר להגיד שהנבחרת לא מתחברת. יש לנו גם דקות טובות".

קטש התייחס גם לעובדה ששלפחות במשחקי ההכנה הנבחרת מתקשה להתמודד מול נבחרות שאולי נחשבו בעבר לנחותות ממנה. "יש לנו שחקנים טובים, אבל גם לנבחרות אחרות", הסביר. "נבחרות כמו בלגיה, פולין ועוד התקדמו ועשו כמה צעדים קדימה בשנים האחרונות, וזה לא פשוט להתמודד איתן כמו מלפני 15 שנה. תמיד אמרו שיש לנו גארדים ואנחנו לוחצים, אבל אנחנו לא אתלטים יותר מאף אחד. מה שיכול לקחת אותנו קדימה זה קצת תחכום, קצת חכמת משחק, וכמובן היכולת לדעת לסיים משחקים כמו שצריך".

(עדכון ראשון: 9:09)

עודד קטש, אריק שיבק, אריק אלפסי. קובי אליהו
חייבים קצת יותר תחכום וחכמת משחק. קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully