וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתויים שהפועל ירושלים מציעה לליאור אליהו

29.7.2013 / 16:35

בפגישה חשאית הוצע לשחקן חוזה ל-3 שנים, ועזרה בהגשמת חלום ה-NBA בסיוע סוכן השחקנים ובעלי המועדון ארן טלם

הפועל ירושלים נמצאת בימים אלה במגעים אינטנסיביים עם ליאור אליהו. אם יצליח המועדון להתחמש בשחקן הישראלי המוכשר ביותר בשוק, תהיה זה מבחינתה הצהרת כוונת לא קטנה לקראת העונה הבאה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהפועל ירושלים הגבירו בימים האחרונים את המאמצים לצרף את אליהו לקבוצה. עתה מתבררים פרטים נוספים על המגעים בין הצדדים: לפני מספר ימים התקיימה פגישה חשאית בין הנהלת ירושלים לנציגי אליהו במהלכה הוצע לשחקן חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, וכן האופציה כי ארן טלם, מבעלי הפועל ירושלים, וסוכן השחקנים המקושר ב-NBA יסייע לאליהו במהלך הקיץ הבא לשחק ב-NBA. אם אליהו יחתום בהפועל ירושלים, יהיה בחוזהו סעיף יציאה לליגת ה-NBA.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל ירושלים רון סטיל. ברני ארדוב
אם יצטרף, ארן טלם יעזור לו להגשים את חלום ה-NBA. אליהו/ברני ארדוב

למרות שירושלים מציעה לאליהו חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-1.1 מיליון דולר, ישנם עדיין פערים כספיים בין הצדדים. "הוא שחקן מוכשר מאוד וכולם היו שמחים לראות אותו משחק בירושלים, אבל גם יקר מאוד", מודה גורם במועדון.

כזכור, לפני כחודש הציעו הצהובים כ-450 אלף דולר בלבד תמורת חוזה לעונה בודדת, אולם אליהו דחה את הצעתם של הצהובים. בחודש שעבר מכבי תל אביב יצאה מההסכם שלה עם אליהו והודיעה לו כי היא מנצלת את האופציה ומשתחררת מחוזהו לעונה הקרובה. אליהו עצמו קיבל את הבשורה בעודו שוהה בחופשה מחוץ לארץ.

עתה נראה כי המגעים בין אליהו לצהובים הופסקו. לאליהו ישנן הצעות מחו"ל, אולם הישארותו בארץ מהווה גם היא שיקול בהחלטתו, כשיש להוסיף למכלול השיקולים של השחקן את העובדה שגם אם ירוויח בחו"ל שכר כפול הוא יצטרך לשלם מס עם חזרתו (אלא אם ישחק בחו"ל ארבע שנים).

שחקני מכבי תל אביב יותם הלפרין (שמאל) והפורוורד ליאור אליהו. יותם רונן
מציאות בהמתנה. אליהו והלפרין/יותם רונן

בתוך כך, יש לזכור כי הפועל ירושלים נמצאת במגעים עם יותם הלפרין, אולם עמו המצב סבוך יותר: להלפרין ישנו סיכום עקרוני עם מכבי תל אביב, והוא לא חשש להצהיר עם שובו לארץ כי "רק עניינים פורמליים מפרידים ביני למכבי", אולם ראשי מכבי תל אביב אינם מלהבים מצירופו של השחקן, כשלהכרעה של פיב"א בנושא יוגב אוחיון משקל רב בצירופו למכבי תל אביב. בנוסף, הפועל ירושלים במשא ומתן עם בן רייס וחנן קולמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully