וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יניב גרין ואלישי כדיר סיכמו לעונה

24.7.2013 / 16:48

רכש חדש בבירה: הסנטר הוותיק יחזק את הקו הקדמי של הקבוצה של בראד גרינברג, גם כדיר יישאר עונה נוספת במועדון

יניב גרין שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
תחנה נוספת, אתגר חדש. גרין/אדריאן הרבשטיין

לאחר שמינתה מאמן חדש, הפועל ירושלים ממשיכה לעבוד: יניב גרין סיכם לעונה בקבוצה המתחדשת מהבירה, וסנטר נבחרת ישראל ישתף פעולה בעונה הבאה עם בראד גרינברג.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי זה לא הרכש היחיד של האדומים: אלישי כדיר, שסיים את חוזהו בירושלים, סיכם בקבוצה לעונה נוספת. לכדיר היו גם הצעות מאילת ומגליל, אך הפורוורד בחר בסופו של דבר להישאר בירושלים. מנגד, בהפועל ירושלים היו מעוניינים גם בגארד מכבי תל אביב מורן רוט, אך הוא בחר לבסוף במכבי חיפה. בשל כך, האפשרות שבן רייס יצורף גדלה וכמו כן, קיימים גם מגעים גם עם זאק רוזן.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
תתחדש. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

עבור גרין בן ה-33 הפועל ירושלים תהיה הקבוצה השמינית בקריירה והשישית בישראל. הוא החל את הקריירה בבני הרצליה, עבר למכבי רעננה ולאחר מכן שב לקבוצת נעוריו. משם המשיך גרין לככב במדי הפועל תל אביב והגיע ליריבה העירונית מכבי, עמה זכה בסך הכול בחמש אליפויות, ארבעה גביעים וביורוליג ב-2004/5. גרין מיעט לשחק בשתי העונות האחרונות שלו במדי הצהובים וב-2007 נדד לרוסיה, שם שיחק עונה אחת במדי צסק"א סמארה, לפני שחזר לשלוש עונות נוספות במכבי תל אביב. לאחר מכן הוא שיחק עונה בטראמו האיטלקית ובעונה החולפת בגלבוע/גליל עליון.

בעונה האחרונה זכה הסנטר הוותיק לעדנה מסוימת והעמיד ממצועים של 6.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים, ממוצע הנקודות הגבוה ביותר שלו בארבע העונות האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עוד בכדורסל הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully