וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת: "לא ניתן אישור להמשך כהונת שמעון מזרחי"

24.7.2013 / 10:28

שרת הספורט התייחסה לדחיית ההתפטרות של ממלא מקום יו"ר האיגוד על ידי ההנהלה: "הוא בניגוד עניינים למכבי ת"א"

בישיבת הנהלת איגוד הכדורסל ביום ראשון האחרון דחו חברי הנהלת האיגוד את התפטרותו של שמעון מזרחי מתפקיד ממלא מקום הבכיר של איגוד הכדורסל, בעוד מזרחי הודיע לאחר מכן שאין בכוונתו לשוב לתפקיד. אחרי שלושה ימים הגיעה התגובה של שרת הספורט במהלך ישיבת הועדה לביקורת המדינה בכנסת, בבקשה לחוות דעת מבקר המדינה על מצב בהתאחדות לכדורגל דווקא.

"יו"ר איגוד הכדורסל התפטר מתפקידו, וגם אבנר קופל התנהל בכפל כובעים, כיו"ר בית"ר ויו"ר מנהלת הליגה", סיפרה לימור לבנת במהלך הישיבה על הנעשה באיגוד והתייחסה להחלטה של הנהלת האיגוד, "שמעון מזרחי התמנה כיו"ר זמני, או בתואר אחר במקומו, קיבל מיד התראה שזה יכול להיות לשבועיים או שלושה, ביקש וקיבל הארכה לעוד חודש, ועכשיו רוצים להאריך לזמן נוסף. לא ניתן אישור להמשך כהונתו כי זה בניגוד עניינים למכבי תל אביב".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מנהל הספורט לא ייתן אישור להמשך כהונתו. שמעון מזרחי/אדריאן הרבשטיין

כזכור, לפני חודש הודיע יו"ר מנהל הספורט אורי שפר לשמעון מזרחי כי עליו לסיים את כהונתו כממלא מקום בכיר, וזאת מחשש לניגוד עניינים. בתגובה הודיע מזרחי כי יעזוב את התפקיד ב-21 ליולי. בהנהלת איגוד הכדורסל ביקשו להפגש עם שפר במטרה להסביר לו מדוע חשוב שמזרחי ימשיך בתפקיד זה, וזאת כאמור, בניגוד לרצונו של יו"ר מכבי תל אביב.

* בתוך כך שלחה היום תנועת אומ"ץ מכתב למנכ"ל איגוד הכדורסל, יענקלה בן שושן, בעקבות טיוטת דו"ח מבקר הפנים של איגוד הכדורסל. בתנועה טוענים כי האיגוד העסיק את חברת הביטוח געש, שבה מחזיק דני קליין מניות, ללא מכרז, בניגוד לתקנון. בתנועה דורשים מבן שושן להפסיק את ההתקשרות עם חברת געש, השעות את קליין או לחילופין להפסיק את תפקידו באיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully