וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מורן רוט חתם לשנה אחת

24.7.2013 / 0:31

הרכז, שעל מועמדותו לאלופה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ירוויח כ-200 אלף דולר: ”המועדון ואוהדיו הם ברמה עולמית”

מורן רוט, רכז מכבי תל אביב בעונה החולפת, חתם במכבי חיפה לשנה אחת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רוט קיבל מהנהלת הצהובים אישור לנהל מו"מ עם הירוקים והוא ירוויח בכרמל כ-200 אלף דולר לעונה.

רוט הוערך מאוד על ידי הנהלת מכבי תל אביב, אולם המאמן דיוויד בלאט מיעט להעניק לו הזדמנויות. גם הפועל ירושלים המתחדשת הייתה מעוניינת מאוד לצרף את רוט לשורותיה והייתה מוכנה להציע לו חוזה ארוך טווח, אולם הוא בחר להצטרף לקבוצה אותה יאמן החל מהעונה הקרובה דני פרנקו.

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט. מגד גוזני
מהסגנית אל האלופה. רוט/מגד גוזני

רוט עצמו אמר אחרי החתימה: "לשחק העונה במכבי חיפה זו התרגשות גדולה. המועדון ואוהדיו הם ברמה עולמית. הקבוצה זכתה באליפות מדהימה בעונה שעברה ואני מצפה להמשיך את ההצלחה העונה, גם בארץ וגם ביורוקאפ. אני לא יכול לחכות לשחק ברוממה לעיני אחד מהקהלים מלאי ההתלהבות בכדורסל הישראלי".

מאמנו החדש דני פרנקו אמר: "מורן רוט הוא מנהיג אמיתי בכל מובן המילה, על הפרקט ומחוצה לו. הוא אחד הרכזים הטובים בליגה והוא נותן את כל כולו על הפרקט". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: :"אני נרגש מהרעיון שמורן ילבש את המדים הירוקים העונה. התוספת שלו לקבוצה נהדרת, במיוחד עבור האוהדים. הניסיון של מורן והתחרותיות שלו הן תכונות להערצה. האוהדים יהנו לראות את הקבוצה השנה".

מאמן מכבי תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
"הוא מנהיג אמיתי בכל מובן המילה". דני פרנקו/ברני ארדוב

רוט (31, 1.83 מ') החל את הקריירה במחלקת הנוער של אשדוד ועבר משם לנוער של מכבי תל אביב. מרגע שסיים את קריירת הנוער שלו הוא התגלגל בבארי, אשדוד ורמלה מהלאומית, ומשם התקדם לליגת העל. הוא עבר בתחנות רבות בקריירה בליגה הראשונה, כשהראשונה מביניהן הייתה רמת השרון בעונת 2004/5, ולאחר מכן עבר במכבי ראשון לציון, הפועל גליל עליון, עירוני רמת גן, הפועל חולון, עמה זכה באליפות בלתי נשכחת בעונת 2007/8, הפועל ירושלים, אליצור אשקלון, חזר להפועל חולון לשנתיים נוספות ולבסוף הגיע לקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב בה רשם העונה 2.1 נקודות ו-1.9 אסיסטים בממוצע בליגת העל, ו-1.2 נקודות ו-1.2 אסיסטים בממוצע ביורוליג.

מוקדם יותר הקיץ כבר הספיקה חיפה להחתים שני זרים - הגארד האמריקאי שרווד בראון, ושחקן הפנים האמריקאי קרווין בריסטול. כמו כן, צירפה האלופה המכהנת את דגן יבזורי מהפועל גלבוע/גליל עליון, שישתף פעולה עם הבסיס הישראלי הקיים הכולל את עידו קוז'יקרו, אלכס צ'וברביץ' ואנטון שוטבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully