וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "רוצה ליהנות בנס ציונה ולסחוף את הנוער בעיר"

22.7.2013 / 13:32

הגארד הוצג בקבוצתו החדשה: "רוצים לעשות דברים חדשים בנוף הכדורסל". על פרישה: "כשארגיש שאיני תורם זה ייפסק"

קובי אליהו

מאיר טפירו, שחתם אמש (ראשון) בנס ציונה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת, הוצג בשעות הצהריים באולם בנס ציונה עם החולצה החדשה שלו, ובשעות הערב הוא יטוס לחופשה פרטית בת שמונה ימים בארצות הברית. טפירו ילבש גם בקבוצה הכתומה השנייה בליגת העל את החולצה מספר 12, והוא היה נראה נרגש להמשיך לעונה מספר 18 בליגה הבכירה.

"אני שמח להגיע לקבוצה שעשתה מאמצים גדולים להחתים אותי. הגעתי לשיחה עם עופר, נדב ויניב, שיחה מאוד כיפית עם זרימה טובה, ברגע שיצאתי מהשיחה אמרתי לאשתי שזה הכיוון ואני שמח שאתמול זה נסגר. אני שמח להיות חלק ממשפחת נס ציונה, המשפחה החדשה שלי", אמר טפירו, "גאווה גדולה שאני יכול לשחק ברמות האלה, זאת גאווה גדולה לעזור לחבר'ה הצעירים שמשחקים איתי, בדרך כלל הם עושים את קפיצת המדרגה איתי. יש פה שחקנים צעירים כישרוניים שאני מקווה שבסוף השנה ידעו שהם חלק מהליגה, ואני מקווה להיות חלק מהתהליך הזה. זה מספק אותי, ואני מקווה שאני אביא מהניסיון שלי לשחקנים האלה".

מאיר טפירו שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
הצעירים שמשחקים איתי בדרך כלל הם עושים את קפיצת המדרגה. טפירו/ברני ארדוב

על העונה שעברה בירושלים הוסיף טפירו: "אני קודם כל רוצה ליהנות, בשנה שעברה לא נהנינו כל כך, שכחנו את זה. זה פעם ראשונה של נס ציונה בליגה הראשונה, אני מכיר את זה מאשדוד, נקווה שנהנה פה כמו שנהנינו שמה. יש פה חבר'ה צעירים שרוצים לשים את המועדון על המפה. שיחקתי יותר ממה שחשבתי בירושלים, דקות לא היו הבעיות שלי, היו לי שם בעיות אחרות להביא את היכולות שלי. כל שחקן וכל ספורטאי יש את העליות והירידות. עונה שעברה זאת עונה שעברה, הולכים לעונה חדשה עם אתגרים חדשים. אני אקווה לעזור לנס ציונה לעשות דברים חדשים".

על מחשבות פרישה אמר השחקן הוותיק בליגה: "אני רואה את עצמי משחק כל עוד אני נהנה. אני לא תוחם את זה בזמן, ברגע שזה יפסיק ואני ארגיש שאני לא יכול לתרום יותר זה ייפסק. אני רוצה ליהנות מהרגע בנס ציונה. זאת עונה מאתגרת, פעם ראשונה שכל החבר'ה פה בליגה הראשונה, פעם ראשונה שאני באגודה הזאת, בשיחה שהייתה לי אמרתי שהדבר הכי חשוב הוא שנהנה. אהנה אם נצליח לסחוף את הנוער בעיר הזאת ולעשות משהו שונה בנוף של הכדורסל. כשנהנים באים דברים טובים, לתחום את זה במה המטרות כרגע, זה מצחיק. המטרה היא לעשות דברים מעבר לכדורסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ'. ברני ארדוב
"מאיר יסחף את המועדון הזה קדימה, הוא ראה בזה אתגר שיתאים לו". עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

המנכ"ל עופר ברקוביץ' הוסיף: "לעירוני נס ציונה זה מהלך גדול להביא את מאיר טפירו. הוא שחקן גדול וספורטאי גדול, יהווה דמות לחיקוי להמוני ילדים שיש לנו באגודה. שחקן שאני בטוח שילדים יבואו לראות ולחקות אותו. לי כמאמן לאורך הקריירה היה עונג הכי גדול לאמן אותו וליהנות ממנו בתקופה באשדוד. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. אני רוצה לתת קרדיט גדול ליניב מזרחי היושב ראש שהלך עם הצעד הזה רחוק, ראיתי עד כמה הוא ונדב זילברשטיין המאמן רוצים שמאיר יבוא ויוביל ויכניס אותנו לחבורה המכובדת של ליגת העל. מאיר יסחף את המועדון הזה קדימה, הוא ראה בזה אתגר שיתאים לו. אתמול מאיר שהוא מאוד מאוד שמח, וזה מבטא הכול. הרצון שלו להוביל את המועדון הזה לשיאים חדשים. כל פעם הגענו לשיא חדש, השיא הקודם היה העלייה, ואין לי ספק שמאיר יהיה נושא הדגל שלנו בליגת העל".

המאמן נדב זילברשטיין: "כל החוויה הזאת היא חדשה עבורנו, ובגלל זה היה חשוב לנו להביא שחקן שהוא חלק מהחזון שלנו. מהשנייה שהעונה הקודמת הסתיימה שמנו לעצמנו את מאיר כמטרה וישבנו עליו עד שזה קרה אתמול. המטרה הראשונה שלנו היא ליהנות ולחבר את הקבוצה לעיר, התחילה פה מגמה של קהל מדהים שהולך אחרינו, ויש פה קבוצה שיש מאחוריה עיר. אחרי זה המטרה היא לבנות קבוצה טובה. עצם זה שהוא ההחתמה הראשונה - זה מדבר בעד עצמו, אין לנו ספק ששחקן כמוהו ישדרג את המועדון ואת המערכת, יעזור לנו מאוד בכל מה שקשור בהבאה של שחקנים נוספים, אבל כל שחקן שיבוא מפה והלאה הוא שחקן שמתאים לחזון שלנו".

היו"ר יניב מזרחי: "אני רוצה להודות לראש העיר יוסי שבו, שבלעדיו כל הפרויקט לא היה קורם עור וגידים. התחלנו בקבוצה מליגה א' שלא עניינה אף אחד, ואני מתרגש שהצלחנו להביא את מאיר לפה. מאיר ייתן לנו ערך מוסף לקבוצת כדורסל, בעיקר חינוך לילדים שלנו. אנחנו מקפידים לערכים של חינוך, מחויבות ומשמעת, דברים שמאיר היה סימן דרך אליהם. יש לנו את טל דן שהוא סמל מקומי, ועכשיו את מאיר טפירו שהוא סמל ברמה הארצית. העיר התחברה לכדורסל, ואנחנו רוצים להמשיך את זה העונה. אנחנו רוצים לעשות פה אירועים לכל המשפחה, נשארו עוד מעט מאוד מינויים, וחשוב שהמשחקים יהיו אירועים לכל המשפחה. מאיר יציב אותנו על המפה, וזאת הצהרת כוונות של המועדון הזה, והמטרה שלנו היא להיות ביותר מעונה אחת בליגת העל".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
"שחקן כמוהו ישדרג את המועדון ואת המערכת, יעזור לנו מאוד בכל מה שקשור בהבאה של שחקנים נוספים". נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully