וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: שמעון מזרחי יעזוב, עמירם הלוי יחליפו?

20.7.2013 / 20:07

ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל תתקיים בראשון, ממלא המקום יעזוב. לא בטוח שימונה לו מחליף. סיעת עוז תציע פנייה למשטרה

הנהלת איגוד הכדורסל תתכנס מחר (ראשון) בצהריים בתל אביב כשבפתיחת הישיבה יודיע ממלא המקום הבכיר של יו"ר איגוד הכדורסל שמעון מזרחי על עזיבת התפקיד בעקבות דרישת ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר. לאחר מכן עשויים ראשי מרכז הפועל להעלות הצעה לסדר היום למנות את עמירם הלוי לתפקיד יו"ר זמני של איגוד הכדורסל, עד שיימצא יו"ר קבוע, אך ייתכן כי הנושא כלל לא יעלה לסדר היום והאיגוד יתנהל ללא יושב ראש.

הבלוג של גרינוולד עם הצצה עצובה אל מאחורי הקלעים של מסדרונות האיגוד

יו"ר מכבי תל אביב בכדורסל, שמעון מזרחי. ברני ארדוב
יודיע על עזיבתו. מזרחי/ברני ארדוב

בסיעת עוז, שעמה מתנהלים שיחות מזה זמן רב על מנת להכניסם לקואליציה אך ללא הצלחה, הצטיידו בחוות דעת של עורך הדין אמיר רוזנברג, שהלוי לא יכול לשמש בתפקיד בשל ניגוד עניינים חריף, מאחר והוא יו"ר מחלקת הכדורסל של הפועל עמק יזרעאל. במרכז הפועל טוענים כי הלוי התפטר מכל תפקידיו, ולכן יכול לשמש בתפקיד, אך בסיעת עוז צפויים להגיש עתירה למשרד הספורט במידה והמינוי יעבור בסופו של דבר, ומאמינים כי הנושא לא יעלה לסדר היום.

לאחר הישיבה תתקיים האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל, בה בין היתר יובא לאישור האסיפה הדוח הכספי לשנת 2012. בסיעת עוז טוענים כי דברים חמורים מאוד מתגלים מעיון בדוח, ושוקלים פנייה למשטרה על מנת שיפתחו בחקירה פלילית של חלק מהדברים שעולים ממנו. "איגוד הכדורסל מתנהל בשנים האחרונות בצורה מופקרת בניגוד גמור לכללי מינהל תקין. מה לעשות שבעלי תפקידים בכירים באיגוד הכדורסל שמו ללעג את כללי המנהל התקין ולא רק ?שהשתינו בבריכה? אלא שעשו זאת מהמקפצה", כתב שאול אייזנברג בטור אישי לחברי ההנהלה.

עוד הוסיף אייזנברג, ממקימי סיעת עוז: "אני שולח כאן טיפ למשטרת ישראל. סיעת עוז שעומלת ופועלת בשנה האחרונה במטרה למגר את השחיתות מכירה ויודעת וביתר שאת את מוקדי השחיתות הרב זרועית באיגוד הכדורסל המתנהלת שבדומה למתרחש באירגון פשע. מי שחושב שרק בשחיתות כספית מדובר לא מכיר מן הסתם את המציאות. סיעת עוז תציע בישיבת ההנהלה מחר שהאיגוד מרצונו יגיש תלונה למשטרת ישראל בדרישה להפוך אבן על אבן ולחקור את השחיתויות. אנחנו חברי הנהלת האיגוד מסיעת עוז מוכנים גם להיות נותני העדות הראשונים".

שאול אייזנברג לקראת הבחירות לאיגוד הכדורסל. מגד גוזני
"איגוד הכדורסל מתנהל בשנים האחרונות בצורה מופקרת בניגוד גמור לכללי מינהל תקין. עלי תפקידים בכירים באיגוד הכדורסל לא רק ?שהשתינו בבריכה? אלא שעשו זאת מהמקפצה. אייזנברג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully