וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן: "מרוצה שההסדר עם מס הכנסה סודר"

יצחק גולדשטיין, כלבו

18.7.2013 / 19:29

שלטונות המס סגרו את תיק החקירה נגד הבעלים של מכבי חיפה בנוגע לפרשת החוזים הכפולים: "מוכיח שלא ביצענו שום עוול"

ג'ף רוזן , הבעלים של מכבי חיפה, רשאי להגיע ארצה ללא כל חשש משלטונות מס ההכנסה, זאת לאחר שבסוף השבוע שעבר נחתמה עסקה בינו לבין מס הכנסה בגין החוזים הכפולים בהם הואשם. על פי העסקה, מכבי חיפה הייתה צריכה להעביר כחצי מיליון שקל לשלטונות המס כשרוזן כבר שילם סכום של כ450 אלף שקל ובנוסף סגנו ארנון שירן, שנעצר ושוחרר בערבות עם תחילת הפרשה, הוסיף סכום של 50 אלף שקל ובתמורה נסגר התיק מבחינת שלטונות המס.

"הגענו לפתרון אשר הניב פסיקה חיובית מחקירת המס", אמר רוזן. "התיק נסגר לחלוטין. אנחנו תמיד ראינו את זה כמחלוקת אזרחית, עם תוצאה המושגת באמצעות הסדר כספי. היינו בטוחים שזה יסתיים בצורה הולמת שכן לא היה בסיס לשום חקירה.אנו מרוצים שהסדר זה הושג, אשר מוכיח שאף אחד לא ביצע שום עוול. כל האשמות הפוטנציאליות נגד קבוצת מכבי חיפה בכדורסל וארנון שירן בוטלו על ידי רשויות המס. אנחנו מצפים בקרוב להגיע לישראל ולהרים את צלחת האליפות בחיפה".

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רשאי לחזור לארץ. ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

כזכור, רוזן הואשם בתחילת העונה בהעסקת המאמן דאז בראד גרינברג וארבעה מהשחקנים הזרים של הקבוצה בערוץ הטלוויזיה המקומית שהוא מנהל בארצות הברית, כשוועדת המשמעת של איגוד הכדורסל טענה שמדובר באי דיווח. שלטונות המס שעקבו אחר הפרשה פתחו בחקירה בנושא, וחקרו את אנשי המועדון.

רוזן העדיף שלא להגיע ארצה בכל התקופה ואף וויתר על משחק המגר מול מכבי תל אביב כשהוא לא זוכה לראות את האליפות ההיסטורית של קבוצתו בגלל החשש מחקירת שלטונות המס וכעת לאחר שהגיעו הצדדים לעסקה במסגרתה שילם רוזן סכום גבוה במיוחד הוסרה העננה מעל רוזן ומכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully