וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרכוס וויליאמס מועמד למכבי תל אביב

הגארד שוחרר ממלאגה, ובספרד מדווחים שמלבד הצהובים גם ריאל, צסק”א וברצלונה מעוניינות בו אחרי שחוזהו לא חודש

אימג'בנק GettyImages

בתקציר: משחק השיא העונה של מרכוס וויליאמס מול צסק"א מוסקבה

האם מרכוס וויליאמס, הגארד המוכשר של מלאגה, יצטרף הקיץ למכבי תל אביב? בספרד מדווחים הבוקר (שבת) שהשחקן שוחרר רשמית מקבוצתו כאשר מכבי תל אביב יחד עם ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה וברצלונה מועמדות לקלוט אותו. למלאגה הייתה אופציה להאריך את החוזה שלו, אבל היא ויתרה עליו, מה שיאפשר לאחת הקבוצות הבכירות ביורוליג להחתים אותו.

שחקן מלאגה, מרכוס וויליאמס. GettyImages
יכול לשדרג את הצהובים. מרכוס וויליאמס/GettyImages

וויליאמס (1.91 מ', 28) חווה עונה טובה יחסית ביורוליג וסיים עם 10.5 נקודות בממוצע למשחק. בנוסף העמיד הגארד האמריקאי 2.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. השחקן פגש את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של היורוליג ועשה לה לא מעט כאב ראש כאשר כבר במחזור הראשון במפעל הוא קלע נגדה עשר נקודות והוסיף חמישה ריבאונדים, כשבסיבוב השני הוא סיפק 12 נקודות.

משחק השיא של וויליאמס העונה היה נגד צסק"א מוסקבה בטופ 16 כאשר הופעה שכללה 28 נקודות הסתיימה בניצחון 81:94 ברוסיה. בליגה הספרדית המספרים של וויליאמס היו דומים כאשר הוא תרם 10.5 נקודות בממוצע למשחק, 2.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים.

וויליאמס שגדל במכללת קונטיקט נבחר ב-2006 בדראפט במקום ה-22 על ידי ניו ג'רזי ושיחק בשורותיה במשך שנתיים עד שעבר לגולדן סטייט. ב-2009 הוא עבר לליגה הפורטו ריקנית לקבוצת פיירטס ומשם חזר לעוד עונה אחת ב-NBA כאשר ממפיס קלטה אותו. הקריירה האירופית שלו החלה באניסיי ב-2010, משם הוא נדד לקאזאן וכעבור שנה הוא הצטרף לליגה הסינית לקבוצת ג'יאנגז'ו דרגונס לפני המעבר לספרד לשורות מלאגה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully