וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר מצטרף לקבוצת הרכישה של הפועל ירושלים

פורוורד הניקס, שהצהיר בעבר על יהדותו, הודיע על שותפות עם קבוצת אורי אלון: "נרגש להצטרף, נעניק להפועל התחלה חדשה"

האם אמארה סטודמאייר יהפוך לבעלים של הפועל ירושלים? 'סטאט' צייץ הבוקר (שישי) בחשבון הטוויטר שלו והצהיר כי הוא הולך להיות חלק מקבוצת הרכישה של אורי אלון, שצפויה לזכות במכרז בנוגע לבעלות על הקבוצה.

"אני נרגש להצטרף לשותפות הזאת, שרוצה להעניק משהו בחזרה לעיר ירושלים ותיתן לקבוצת הכדורסל הפועל התחלה חדשה", צייץ. גם אורי אלון, העומד בראש קבוצת הרכישה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "גאה להיות שותף עם אמארה סטודמאייר ואחרים בדרך לבנות עתיד מבטיח עבור הפועל ירושלים".

אמארה סטודמאייר בתל אביב. שוקה כהן
"נרגש להצטרף להפועל ירושלים". סטודמאייר/שוקה כהן

בקבוצה שותפים גם ארן טלם ואייל חומסקי, ובכוונתם להשקיע בין שלושה לארבעה מילין שקל לתקופה של שלוש שנים. בקבוצת הרכישה עדיין ממתינים להכרזתם כמנצחים במכרז, מה שצפוי לקרות בימים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אורי אלון וקבוצתו הם הזוכים במכרז, למרות שעדיין אין הכרזה רשמית בנושא. עם זאת לדני קליין יש זכות סירוב ראשונה.

סטודמאייר (30) נחת בישראל במפתיע ביולי 2010 והצהיר על יהדותו ואמר "אני חושב שיש לי שורשים עבריים, אחקור את זה". ב-2011 גרר אחריו גל של שמועות לאחר שצייץ בחשבון הטוויטר שלו "האם אני צריך להגיע למכבי תל אביב?", אך הצהובים הכחישו כי פנו לפורוורד. סטודמאייר סיים לאחרונה את עונתו השלישית בניו יורק ניקס, והעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 14.2 נקודות בעונה הסדירה, במהלכה היה פצוע רוב הזמן. הוא פרץ לתודעה במדי פיניקס, שם שיחק מ-2002 עד 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully