וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר צפוי להתמנות לעוזר המאמן בצסק"א מוסקבה

24.6.2013 / 15:01

מאמן חולון קיבל פנייה מאטורה מסינה לשמש כעוזרו, וביקש שחרור מהקבוצה. דני פרנקו וליאור ליובין מועמדים להחליפו

דן שמיר, מאמן הפועל חולון בשנתיים האחרונות, קיבל בימים האחרונים הצעה ממאמנה של צסק"א מוסקבה אטורה מסינה, לשמש כעוזרו בשנה הבאה. שמיר קיבל את ההצעה וביקש שחרור מהפועל חולון. עוזר המאמן צפוי לסגור סופית את חוזהו בקרוב. כזכור חתם המאמן על חוזה חדש בקבוצה רק לפני פחות מחודש עם כניסת קבוצת המשקיעים בראשות שלמה אייזיק ומיקי דורסמן. שמיר סרב להגיב לידיעה בשיחה עם וואלה! ספורט. בהפועל חולון אישרו את הידיעה ומסרו כי הם שוקלים את בקשתו של שמיר.

בקבוצה יקיימו מחר ישיבת הנהלה בה יקבלו החלטה לגבי עתידו של המאמן דן שמיר. חולון נוטה שלא לעמוד בדרכו של המאמן, אך חלק מחברי ההנהלה נפגעו מההתנהלות של שמיר ויאמרו את דברם במהלך הישיבה. מי שצפוי לקבל פנייה בקרוב הוא מאמנה היוצא של ברק נתניה, דני פרנקו, שאימן בחולון אחרי מיקי דורסמן והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה. אם חולון לא תגיע לסיכום עם פרנקו, ליאור ליובין הוא המועמד הבא לתפקיד.

"זה עולם עסקי ועולם הכדורסל לא שונה מזה", אמר מיקי דורסמן בשיחה עם וואלה! ספורט, "העמדה שלי באופן עקרוני היא לא לתקוע אנשים שרוצים להתקדם הלאה בחיים שלהם. רק מחר נשב בהנהלה ונדע באופן רשמי האם נשחרר אותו או לא, יכול להיות שיהיו התנגדויות, אני לא קובע לבד. אני לא עוצר אף אחד בעולם הזה, אני מקבל את הבקשה של דן בשמחה. לא יהיה לי מצב שאני אעצור מישהו מלהתקדם בחייו"

מאמן הפועל חולון דן שמיר. דרור פיקלני
בדרך למוסקבה. דן שמיר/דרור פיקלני

שמיר (38) גדל כמאמן במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, כשבעונת 1999/2000 היה בהתשתלמות אצל ריק פיטינו בקנטאקי. ב-2002 מונה שמיר לעוזרו של יורם חרוש בהפועל ירושלים ובהמשך לעוזרו של ארז אדלשטיין וגדי קידר. במקביל שימש גם כעוזר מאמן בנבחרת הקאדטים. בעונת 2003/4 מונה לעוזר מאמן שני במכבי תל אביב ושימש בתפקיד לשנתיים, ובעונת 2005/6 קודם לתפקיד עוזר המאמן הראשון.

בעונת 2006/7 מונה שמיר לתפקיד מאמן הפועל ירושלים והחזיק בתפקיד במשך שנתיים כמעט במהלכן זכה בשני גביעים, אך פוטר לקראת סוף העונה השנייה. בעונת 2008/9 שימש כעוזר מאמן של דיוויד בלאט בדינמו מוסקבה וחזר לישראל בעונת 2009/10 לתפקיד מאמן בני השרון לשנתיים. בעונת בקיץ 2011 חתם בהפועל חולון ואימן את הקבוצה במשך שנתיים, במהלכן הגיע לחצי גמר הפלייאוף וחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully