וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "לא הביאו אותי כדי להחליף נורות"

23.6.2013 / 13:39

ניקולה וויצ'יץ' הוצג כמנהל מכבי ת"א ודיבר על סמכויותיו: "לא עזבתי באמת מעולם. שש השנים שלי כאן היו הטובות בחיי". על העובדה שטרם פרש: "אני מרגיש טוב, יהיה קשה לחלץ ממני הצהרה בזמן הקרוב". על אליהו: "כשעזבתי לפני חמש שנים, הוא היה בדרך ל-NBA"

ברני ארדוב

שבוע לאחר שמונה למנהל מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ' הוצג היום (ראשון) במסיבת עיתונאים מיוחדת שערכה מכבי תל אביב. כוכב הצהובים בעבר ירש את גור שלף שפוטר, ואף ישמש כמאמן הגבוהים של הצהובים.

וויצ'יץ' אמר בפתח דבריו: "אני מאוד נרגש שחזרתי, עבורי ועבור המשפחה שלי זה כבוד גדול להיות חלק ממועדון גדול כמו מכבי תל אביב. מהרגע שעזבתי ב-2008, מעולם לא באמת עזבתי. הייתי בקשר עם כולם וידעתי מה קורה. בשבילי זה כמו לחזור הביתה. שש העונות שלי במכבי כשחקן היו הכי טובות בחיים שלי. אני מחכה לעבוד כאן, זה מועדון גדול ומאורגן. אני רק אוסיף משהו ואנסה לגרום לאנשים שאוהבים את מכבי להיות שמחים יותר".

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב עם דני פדרמן, שי רקנאטי, שמעון מזרחי, אלי דריקס. ברני ארדוב
"לא יודע מה גור שלף עשה, אני יודע מה אני אעשה". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

על תפקידו המיועד אמר וויצ'יץ': "העבודה שלי היא לדאוג לכל מה שקשור לכדורסל. אתאם בין הבעלים לקבוצה, אעזור כמה שאוכל לשחקנים. אני רוצה לעזור כמה שאפשר. אני לא יודע מה גור שלף עשה, אני יודע מה אני אעשה. אתנהל בדרכי. אעזור לקבוצה, אביע דעות לגבי שחקנים ולגבי דברים מקצועיים. אני לא אהיה זה שיחלף נורות ביד אליהו. הדבר העיקרי שלי יהיה הצד המקצועי, וכל מה שקשור לכדורסל. כמובן שיהיה גם צד אדמינסטרטיבי. מכבי תל אביב לא תביא מישהו מקרואטיה כדי להחליף נורות".

לגבי ליאור אליהו אמר וויצ'יץ': "ההחלטה לגביו לא תתקבל על ידי, אלא על ידי אנשים אחרים. כשאני עזבתי לפני חמש שנים, הוא היה בדרך ל-NBA. אני חושב שהוא שחקן נהדר, הוא יכול לתרום לנו הרבה, אבל נראה איך הסיפור הזה יסתיים".

על העובדה שטרם פרש רשמית ממשחק פעיל אמר וויצ'יץ': "הרגשתי טוב כשחקן גם בחודש מרץ, קשה לי לומר שאני פורש. אני עדיין לא פורש, ככל הנראה אשחק בקבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב. מהרגע שהייתה לי הזדמנות לחזור למכבי תל אביב, כל כך התרגשתי. אני חוזר לא כשחקן אלא לצד המקצועי, אבל מקווה שכולם יהיו מרוצים ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
"מקווה שכולם יהיו מרוצים ממני". ניקולה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

דייויד פדרמן אמר: "בעבר היו לנו מנהלים שדאגו לקבוצה, כמו מוני, שמלוק וגור. אני לא זוכר ששאלו אותם אם הם מחליפים נורות. הסיבה שהבאנו את ניקולה היא בגלל הידע שלו בכדורסל, כדי שיהיה החוט המקשר בין המאמנים להנהלה. כדי שיעזור לנו מנקודת מבט מקצועית., ידע נרחב בכדורסל. מה שראינו בשבוע הראשון שלו הוא הרבה מעבר לציפיות שלנו. אנחנו הולכים בדרך הנכונה. אנחנו חושבים עשר שנים קדימה. ניקולה יעזור לנו מאוד בכל מה שקשור לכדורסל".

שמעון מזרחי אמר: "אני זוכר שהגענו להסכם לגבי ניקולה כשחקן, הוא הגיע ארצה ואז הושאל לוילרבאן. אני רק יכול לאחל לניקולה הרבה בצלחה. בטוחני שהוא יוכל להנהיג את הקבוצה, להוסיף לה הרבה מוטיבציה וגם יקדיש מזמנו לשיפור השחקנים הגבוהים".

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב עם שמעון מזרחי. ברני ארדוב
"בטוחני שהוא יוכל להנהיג את הקבוצה". שמעון מזרחי/ברני ארדוב

וויצ'יץ', אחד מכוכבי העשור הקודם במכבי תל אביב, החל את הקריירה שלו בספליט וב-2001 עבר אל מכבי תל אביב. לאחר שנת מעבר לוילרבאן הצרפתית איתה זכה באליפות, הוא שב לצהובים ושיחק שם עד 2008. בין השאר זכה הסנטר עם מכבי תל אביב בשני גביעי יורוליג ב-2003/4 וב-2004/5, חמש אליפויות וארבעה גביעים.

ב-2008, לאחר הפסד האליפות להפועל חולון, שוחרר וויצ'יץ' ממכבי תל אביב. מיד אליהו המשיך השחקן לאולימפיאקוס ובהמשך חתם באפס פילזן. בקיץ 2011 חתם הקרואטי בקבוצת נעוריו ספליט כשחקן וכמנהל מקצועי, ושם גם בילה את העונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully