וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד חוגגת אליפות, לאסו: "סיום מושלם לעונה קשה"

ריאל חגגה אליפות אחרי שש שנים, פליפה רייס: "התואר הזה מגיע לנו על עונה נפלאה". נבארו מודה: "הם היו עדיפים עלינו"

אחרי שש שנים ללא התואר הכי חשוב בספרד, ריאל מדריד שוב יכולה לחייך. הבלאנקוס חגגו הלילה (חמישי) את הזכייה באליפות אחרי הניצחון במשחק החמישי על ברצלונה 71:79 וגרמו לא מעט נחת לאוהדים באולם הביתי שלהם. זוהי האליפות ה-31 בתולדות ריאל מדריד, בעוד ברצלונה תנסה לשים מאחוריה כמה שיותר מהר עונה מאכזבת למדי.

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד בכדורסל. Ulf Duda, GettyImages
שחרר הרבה לחץ. פאבלו לאסו/GettyImages, Ulf Duda

פאבלו לאסו, מאמן ריאל מדריד, התלהב בסיום והסביר מדוע הבלאנקוס זכו בתואר: "יש פה רעב גדול של שחקנים שרוצים לגדול יחד כקבוצה. זה סיום מושלם של העונה. העונה היו לנו לילות קשים מאוד וגם לילות יפים. למדנו מהכול ואנחנו עדיין גדלים. סבלנו עד הדקה האחרונה. אני גאה בשחקנים מכיוון שהם כל הזמן עובדים כדי להיות טובים יותר".

מי שנבחר ל-MVP של הסדרה הוא פליפה רייס, שסיים אתמול עם 14 נקודות. "התואר הזה מגיע לנו על עונה נפלאה", אמר השחקן. "אני שמח מאוד להשיג את האליפות ולחגוג עם האוהדים שלנו. אני מקדיש את התואר למשפחה שלי, לאוהדים ולאשתי, לאבא שלי ולכל מי שהאמין בי. ברצלונה הוכיחה שהיא קבוצה נהדרת, קבוצה שראויה להיות כאן, אבל התואר הזה הגיע לנו על העונה שעברנו. זו הייתה עונה ארוכה וקשה מאוד ואנחנו מסיימים אותה עם תואר".

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס מול שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
"מרגיש רע". חואן קרלוס נבארו, משמאל/GettyImages

בצד המפסיד, האכזבה הייתה כמובן קשה מאוד. חואן קרלוס נבארו סיכם: "אני מרגיש רע, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת כאב הראש, אבל אני גאה בקבוצה שלנו. היום העלינו את הרמה שלנו במשחק החמישי, אבל לא הצלחנו לנצח. הם היו יותר טובים מאיתנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully