וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: לדיוויד בלאט הצעות מה-NBA, שוקל לעזוב את מכבי תל אביב

18.6.2013 / 19:35

עדיין קיים סיכוי לא קטן שהמאמן יישאר צהוב, אולם הישראלי שוקל בכובד ראש הצעות מה-NBA, ביניהן מברוקלין, כעוזרו של ג'ייסון קיד. על בלאט להשיב תוך עשרה ימים, עשוי להודיע על עזיבה עוד לפני סוף השבוע הקרוב

דיוויד בלאט מחזיק בהצעות ממספר קבוצות NBA, בהן ברוקלין נטס, והוא שוקל אותן בדרך לפרידה אפשרית ממכבי תל אביב - כך נודע לוואלה! ספורט

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים פנתה הנטס לאטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה, בהצעה שיצטרף לצוות האימון החדש המתגבש בראשות ג'ייסון קיד, שפרש בשבועות האחרונים מכדורסל. מסינה, שעבד בעונת 2011/12 בלוס אנג'לס לייקרס, החליט לדחות את ההצעה. השם הבא ברשימה היה זה של בלאט, כאשר בפני המאמן הישראלי-אמריקאי הוצב דד-ליין של מספר ימים. בלאט התבקש להחליט ולהשיב בתוך כעשרה ימים, אולם ייתכן שיקבל החלטה עוד לפני סוף השבוע הקרוב.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצעד הבא בדרך? בלאט/ברני ארדוב

למרות שהכריז כי הוא רואה את עצמו במכבי תל אביב, בלאט בחן בתקופה האחרונה הצעות ממספר קבוצות אירופאיות, בהן קאזאן וקאחה לבוראל ויטוריה, אבל דחה אותן משיקולים אישיים. עם זאת, בלאט שוקל בכובד ראש את אפשרות המעבר לארה"ב.

מצד שני, קיימים סיכויים בלתי-מבוטלים שבלאט יחליט לבסוף שלא להיענות לחיזורים, הן מסיבות אישיות והן בשל העובדה שתפקיד עוזר המאמן הראשון לא מובטח לו. בארה"ב עלה שמו של לורנס פרנק, שאימן את הנטס בעבר (בין 2004 ל-2010) ובעונה שעברה אימן את דטרויט פיסטונס, לשמש כעוזר בכיר לקיד, מאחר ואין לרכז הפורש שום ניסיון באימון. גם רוי רוג'רס, ששימש כעוזר המאמן של פרנק בשנים האחרונות ועבד לצדו בנטס, בבוסטון ובדטרויט, מועמד להצטרף לצוות האימון החדש.

ברוקלין נטס מצויה בשליטתו של המולטי-מיליארדר מיכאיל פרוחורוב, שמכיר ומעריך את בלאט הן בשל עבודתו בנבחרת רוסיה והן מתקופתו בליגה הרוסית (סנט פטרסבורג, דינמו מוסקבה). גם אטלנטה הוקס הוזכרה כמועמדת לקלוט את בלאט.

כידוע, מערכת היחסים האישית בין בלאט לבין חלק מחברי הנהלת מכבי תל אביב עלתה על שרטון. בימים האחרונים התבטאו בכירים במכבי באשר למעבר אפשרי של בלאט ל-NBA, ואמרו כי "לא נמנע מבעדו להתקדם". החוזה הנוכחי של בלאט במכבי כולל סעיף יציאה ל-NBA, כך שמבחינה חוזית אין בכך כל בעיה.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי בחודשים האחרונים בחן בלאט בתי ספר שונים בארצות הברית עבור בנו תמיר, שמשחק כעת באקדמיה בוינגייט.

ג'ייסון קיד מאמנה החדש של ברוקלין נטס. רויטרס
שיתוף פעולה בין אחד הרכזים הטובים בהיסטוריה ובלאט? ג'ייסון קיד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully