וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "מיליון אחוז שבלאט ימשיך כמאמן מכבי ת"א"

היו"ר טען שעתידו של המאמן לא עלה בישיבת הדירקטוריון אחרי אובדן האליפות: "ההחלטות לגבי היקמן וג'יימס היו על דעתו"

שלושה ימים אחרי ההפסד בגמר ליגת העל למכבי חיפה ואיבוד תואר האליפות, התראיין הבוקר (ראשון) שמעון מזרחי לגלי צה"ל והתייחס לעתידו של דיוויד בלאט במועדון, לפיטוריו של גור שלף ולטעויות שנעשו בבחירת סגל השחקנים העונה.

על פיטוריו של שלף אמר מזרחי: "אני יכול רק להצטער על זה שהעניין דלף לפני שזה הובא לידיעת גור. כנראה בעידן של התקשורת האינטרנטית דברים דולפים מהר, אני מקווה שהעובדה שהוצע לו להיות חבר דירקטוריון תתקן זאת. גור היה מנהל טוב, בחור מאוד מסודר ועקבי במעשיו".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב בכדורסל שמעון מזרחי יו"ר. ניב אהרונסון
"מי שמנהל את מכבי זו ההנהלה". מזרחי עם בלאט/ניב אהרונסון

לגבי בלאט אמר היו"ר: "כל עוד דירקטוריון הוא פה אחד, והנושא בכלל לא עלה כהוא זה אם דיוויד ממשיך או לא. יש לו חוזה, ולכן הוא לא עלה. דיוויד יאמן את מכבי תל אביב, מיליון אחוז שכך. בלאט מאמן מכבי תל אביב. עובדה שההחלטות האחרונות לגבי שון ג'יימס וריקי היקמן הן על רצונו ודעתו של המאמן. המבנה הנוכחי יישאר, מי שמנהל את מכבי זאת ההנהלה, לכל אחד יש את התפקידים המוגדרים שלו. הנושא לגבי המשך עבודתו של דיוויד בלאט לא עלה כלל".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהנהלה קיימים חילוקי דעות בנוגע לעתידו של המאמן. עלויות שחרורו של בלאט כבר נבדקו, אך בשל הקושי בהשתחררות מחוזהו הגבוה, המאמן לא קיבל, לפחות כרגע, הודעה על הפסקת עבודתו. נראה כי גם כי בלאט עצמו שלח מסר להנהלה במהלך מסיבת העיתונאים בחמישי, כי אין בכוונתו לוותר על חוזהו הגבוה: "העתיד שלי? עזיבה לא עוברת לי בראש, יש לי חוזה, ואני לא זה שמחליט, אבל מתכוון להמשיך". במהלך הישיבה הועברה מצד חברי ההנהלה לא מעט ביקורת על בלאט, אולם כאמור, לפחות כרגע, הוא שומר על תפקידו.

על הסגל של הצהובים השנה אמר מזרחי: "יכול להיות שהיה צריך בעמדה מספר 5 או 4 שחקן יותר טוב, אבל גם מהצוות הזה ראינו משחקים גדולים וטובים בוויטוריה ואולימפיאקוס. אני יכול להסכים שזה לא הסגל הכי חזק. לא כל עשר שנים מצליחים להרכיב הרכב כמו שהיה עםפ וויצ'יץ' ושאראס. אפשר לשאוף לדגם כזה, אבל פעם בעשר שנים זה מצליח".

"יש מחלקת סקאוט", המשיך מזרחי. "ולגבי קיינר מדלי, ראו אותו משחק בספרד והוא לא אלמוני, הוא היה שם MVP, בליגה חזקה ביותר, קורה ששחקן לא מתאקלם. יכול להיות שזה עדיין קצת מוקדם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully