וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאשרת ששלף פוטר: "מצרים על הפגיעה בו"

15.6.2013 / 20:49

הצהובים מסרו כי לקפטן העבר הוצע תפקיד בדירקטוריון. וויצ'יץ' יחליפו "באם ירצה בתפקיד". המגעים עם סמית' יתחדשו השבוע

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

השמועות על כך צצו ביום שישי, והיום (שבת) הוציאה מכבי תל אביב הודעה רשמית ובה אישרה: גור שלף פוטר מתפקידו כמנהל הקבוצה, וניקולה וויצ'יץ' צפוי להחליפו. אמש פוטר קפטן העבר הישראלי, שהחליף מוני פנאן ב-2008, בטענה של אחד הגורמים כי "היה חלק מהאווירה הבלתי-חברית והבלתי-נעימה שהייתה השנה בקבוצה", וכעת שחקן עבר נוסף נכנס לתפקיד.

בהודעה של סגנית האלופה נכתב בין היתר: "לגור הוצע לכהן כדירקטור בדירקטוריון החברה וכן להתמנות כחבר בוועדה המקצועית של מכבי תל אביב. ההנהלה ובעלי המניות מצרים על הפגיעה בגור ומשפחתו בעקבות פרסום נושא זה בתקשורת בטרם הספיקו מכבי וגור להודיע על כך יחדיו בצורה מסודרת. ההנהלה מביעה את אמונתה ותקוותה כי גור ימשיך ויתרום מנסיונו ויכולותיו במסגרות השונות של הקבוצה". על צירופו הצפוי של וויצ'יץ', נכתב: "מנהל הקבוצה החל מעונת 2013/14, באם יסכים לקבל על עצמו את התפקיד, יהיה כוכב העבר ניקולה וויצ?יץ?. במקרה כזה, תבוצע בחודשים הקרובים חפיפה מלאה ומסודרת בין גור לניקולה".

גור שלף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחפוף את וויצ'יץ' בתפקיד. שלף/ברני ארדוב

המגעים עם דווין סמית' יתחדשו השבוע

48 שעות אחרי איבוד האליפות למכבי חיפה, מכבי תל אביב ממשיכה לנסות ולהרכיב את הסגל לעונה הבאה. לאחר השארתם של ריקי היקמן ושון ג'יימס, יפתחו השבוע קברניטי המועדון במגעים מחודשים עם דווין סמית' בתקווה להחתימו לשנתיים נוספות. הסמול פורוורד הפך העונה לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה, והוזכר כמועמד למספר קבוצות בכירות באירופה, ביניהן ברצלונה וצסק"א מוסקבה.

כמו כן, בקרוב ייפתח מו"מ גם עם שחקן מכבי חיפה עם פט קלאת'ס, אותו חפצים לצרף לקבוצה. הפורוורד של מכבי חיפה היה אחד ממצטייני הגמר, עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. הממוצעים העונתיים שלו עומדים על 15.9 נקודות (54.5% ל-2, 32.5% ל-3), 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. כמו כן, בוחנים בשורות סגנית האלופה גם את מועמדותו של הרכז בובי בראון, שנמצא חזק על הכוונת.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מעמדו של בלאט מעורער, כשבהנהלה קיימים חילוקי דעות בנוגע לעתידו של המאמן. עלויות שחרורו של בלאט כבר נבדקו, אך בשל הקושי בהשתחררות מחוזהו הגבוה, המאמן לא קיבל, לפחות כרגע, הודעה על הפסקת עבודתו. נראה כי גם כי בלאט עצמו שלח מסר להנהלה במהלך מסיבת העיתונאים בחמישי, כי אין בכוונתו לוותר על חוזהו הגבוה: "העתיד שלי? עזיבה לא עוברת לי בראש, יש לי חוזה, ואני לא זה שמחליט, אבל מתכוון להמשיך". במהלך הישיבה הועברה מצד חברי ההנהלה לא מעט ביקורת על בלאט, אולם כאמור, לפחות כרגע, הוא שומר על תפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ימשיך או יעזוב? דווין סמית'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully