וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון: סטו דגלאס חתם לשנתיים

12.6.2013 / 22:39

הגארד היהודי (23, 1.90 מ'), בוגר מכללת מישיגן, שיחק אשתקד בליגה השניה בספרד. צפו בביצעיו. שיבק ופלג מועמדים לאמן

הפועל גלבוע/גליל עליון החתימה הערב (רביעי) את הגארד היהודי סטו דגלאס, בוגר מכללת מישיגן משנת 2012, לשנתיים. דגלאס הוא שחקן הרכש הראשון של הקבוצה העונה, ומצטרף לנמרוד טישמן, יועד בית יוסף ודגן יבזורי בקבוצה שטרם מינתה מאמן לקראת העונה הקרובה. לאחר שעודד קטש סיכם את תנאיו בהפועל אילת המועמדים הבולטים להגיע לאמן את גלבוע/גליל הם ברק פלג, עוזר המאמן בשלוש העונות האחרונות, והמאמן הלאומי אריק שיבק. האחרון מחזיק בחוזה לעונה הבאה גם באגף המקצועי וגם כמאמן נבחרת ישראל, ובשלב זה לא נעשתה פנייה אליו. בגלבוע/גליל ישקלו לפנות אל המאמן הלאומי בקרוב.

שחקן מכללת מישיגן סטו דגלאס. Jamie Squire, GettyImages
רכש מעניין. דגלאס/GettyImages, Jamie Squire

דגלאס (23, 1.90 מ') הוא יליד אינדיאנה שהתקבל לאוניברסיטת מישיגן היוקרתית בשנת 2008 ושיחק במשך 4 עונות במכללה, כשבשנתיים האחרונות היה לשחקן חמישייה. במהלך השנים שלו במישיגן הקבוצה לא הצליחה להגיע רחוק בטורניר המכללות, ודווקא השנה הצליחה מישיגן לעשות הישג עם הגארד הנהדר טריי ברק.

בעונת 2010/11 רשם דגלאס 7.1 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק, ובעונה שלאחר מכן השתפר במעט ל-7.5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע. בעונה שעברה חתם במדי נבארה מהליגה הספרדית השנייה ורשם ב-26 משחקים 9.5 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

צפו בביצועיו של סטו דגלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully