וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "אוהב את מכבי תל אביב, תיגמר העונה ונראה"

31.5.2013 / 12:28

במועדון גוברים הקולות לממש את האופציה על הגארד. היקמן על הניצחון במלחה: "אנחנו עדיפים. העבירה של טפירו מלוכלכת"

מגד גוזני

למרות הניצחון במלחה, ועל אף שמכבי תל אביב מובילה 0:2 בסדרת חצי הגמר נגד הפועל ירושלים, האלופה שומרת על דריכות גבוהה לקראת משחק מספר 3 בסדרה, שייערך ביד אליהו ביום שני. "אנחנו צריכים לבוא חדים כי אנחנו ב-0:2 והסדרה לא נגמרה", הזכיר בלאט לשחקנים בחדר ההלבשה, לאחר המשחק, "שיחקנו קבוצתי. באנו מהרבע הראשון חדים ושיחקנו לכל אורך המשחק וכך צריך".

מכבי תל אביב נערכת למשחק הבא מול הירושלמים, אולם במקביל נערכת גם לעונה הבאה. ביממה האחרונה התגלו קשיים במשא ומתן עם ג'רמי פארגו, שמתרחק מחזרה לצהובים ועשוי לחתום בצסק"א מוסקבה. בינתיים במועדון גוברים הקולות לממש את האופציה על גארד הקבוצה ריקי היקמן, ולהשאירו לעונה נוספת. היקמן אף התייחס לכך שמכבי רוצה להמשיך עמו בעונה הבאה, ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא יודע מה קורה עדיין, אבל כמובן שאני אוהב את המקום ואת מכבי תל אביב. אבל שום דבר לא מובטח עד שהוא לא מובטח וקורה. תיגמר העונה ונראה מה קורה".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
היקמן/מגד גוזני

על ניצחון במלחה אמר היקמן: "זה היה ניצחון גדול עבורנו. ירושלים היא יריבה טובה שנלחמה, אבל עשינו עבודה טובה בלשחק ביחד, לשחק קבוצתי. עשינו מהלכים גדולים שהיינו צריכים אותם. יש לנו עוד משחק בנוקיה. שום דבר לא מובטח. כל משחק משנה את הסדרה ולכן אנחנו צריכים לבוא באותה מנטליות וגישה ביום שני, כדי להראות משחק טוב".

לשאלה האם מכבי עדיפה על ירושלים הוסיף היקמן: "אני חושב כך. הוצאנו לפועל דברים כמו שצריך. אנחנו משחקים באופן יציב וטוב בשני צידי המגרש, גם בהגנה גם בהתקפה. האם אנחנו רצינו יותר מירושלים? אני חושב שאנחנו עושים הגנה מאוד טובה וזו אחת מהסיבות העיקריות והמשמעותיות לכך שעלינו ל-0:2 בסדרה".

במהלך המשחק גם היקמן נקלע לעימות עם מאיר טפירו, כשהגארד הוותיק של ירושלים ביצע עליו עבירה קשה. על כך סיפר היקמן: "כשהייתי תוך כדי קפיצה אני הרגשתי שזו הייתה עבירה מלוכלכת ולכן לא אהבתי את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully