וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לירושלים יש כלים, אסור להרפות עכשיו"

30.5.2013 / 22:47

מכבי תל אביב התקרבה לגמר, ג'רמי פארגו מתרחק מהצהובים. אורי אלון, המועמד לרכוש את המניות של אגייאר, הגיע למשחק

מגד גוזני

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) ל-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף שלה נגד הפועל ירושלים בזכות ניצחון 68:74 במלחה. המשחק שלעתים התחמם וסיפק כמה עימותים בין שחקני שתי הקבוצות, התנהל ברובו תחת שליטה של האורחים שידעו לעלות ליתרון מוקדם ולשמור עליו עד הסיום. דיוויד בלאט ושחקניו יארחו את המשחק השלישי ביום שני הקרוב ואם ינצחו, הם יבטיחו את מקומם במשחק הגמר.

בינתיים, במכבי תל אביב עוסקים גם בהכנות לעונה הבאה. יותר ויותר גורמים במועדון תומכים בהשארתו של ריקי היקמן, עליו יש למכבי תל אביב אופציה לעונה נוספת. עם זאת, ביממה האחרונה התגלו קשיים במשא ומתן עם ג'רמי פארגו, שמתרחק מחזרה לצהובים ועשוי לחתום בצסק"א מוסקבה.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. מגד גוזני
"מכבי תל אביב היא קבוצה שבנויה על אליפויות ולשם אנחנו מכוונים". ג'יימס/מגד גוזני

"כיף להיות חלק ממשחקים כאלו. הרגשתי שהאווירה חמה, אבל ספורטיבית ברוב המשחק", סיכם המאמן המנצח דיוויד בלאט, "אף פעם לא קל לנצח פה. היה משחק קשה, הובלנו לכל אורכו אבל לא הצלחנו לשבור אותם. הם הראו אופי, אבל ניצחנו בצדק. זה לא נגמר. אני זוכר מקרים שבהם ניצחנו את המשחק השני בחוץ ודווקא במשחק השלישי התקשינו. לירושלים יש כלים ואסור לנו להרפות. צריך לשים את הרגל על הדוושה".

שון ג'יימס אמר בסיום: "זה היה מאמץ קבוצתי. כולם נלחמו וככה השגנו את הניצחון. ירושלים היה קבוצה כשרונית שסירבה למות - בטח במגרש שלה - היינו צריכים לבוא להילחם וזה מה שעשינו. יש לנו את המאמן הכי טוב באירופה והוא הכין אותנו בצורה הטובה ביותר. מכבי תל אביב היא קבוצה שבנויה על אליפויות ולשם אנחנו מכוונים".

ליאור אליהו, שהצטיין עם 17 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה, אמר: "באנו מוכנים, במלחה יש אווירה מיוחדת וכיף לשחק פה. אני בתקופה טובה, אבל אני לא אוהב לדבר על עצמי. יש לנו מטרה וזה כל מה שאני מוכן לדבר עליו. הסדרה עדיין לא נגמרה".

גיא פניני הוסיף: "ידענו שנצטרך לתת 40 דקות של כדורסל טוב כדי לנצח, בניגוד למשחק הראשון שבו שיחקנו רק מחצית אחת טובה. שיחקנו בדיוק איך שהכינו אותנו, היינו חדים ונתנו לירושלים לרדוף אחרינו. ליאור מדהים. יש דברים שהם מעבר לסטטיסטיקה. הוא מחבר את כולם, שומר טוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"האווירה הייתה חמה, אבל ספורטיבית". בלאט/מגד גוזני

שרון דרוקר אמר בסיום: "במחצית הראשונה אמרתי לשחקנים שלא יכול להיות שנהיה רק עם חמש עבירות קבוצתיות, זה בלתי אפשרי. לאחר ההפסקה היינו יותר אגרסיביים, אבל כל פעם היה למכבי את השחקן שעושה את הפעולה הגדולה. אני רוצה שכל קבצה שלי תעשה את המקסימום והיום הרגשתי באיזשהו שלב שזה מה שקרה ונתנו הכול. ננסה לבוא, לתקן כמה דברים ולהיות טובים יותר במשחק השלישי. היום החטאנו יותר מדי וקיבלנו שלשות בזמן קריטי. הם ברחו והיה קשה לחזור כל פעם".

דרוקר גם התייחס לקורטני פלס, שהעביר עוד ערב מאכזב ואף בכה על הספסל: "הוא מאוד אמוציונלי, בחור מדהים ושחקן טוב, אבל לא הולך לו. כשלא הולך, לפעמים יש תסכול והראש למטה. אנחנו מנסים לדחוף ולעודד, הוא עובד קשה, אבל לפעמים זה קורה. העונה הזאת נתנה לו המון, ביגרה אותו ואנחנו רואים שהוא משתפר. לא תמיד הולך לו".

על כך שהעונה של ירושלים מתקרבת לסיומה, אמר המאמן: "אני מאוד רוצה, נותן את הנשמה ועושה את המקסימום. עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו נילחם עד הסוף".

רון סטיל הוסיף: "לא יכול להיות שנקבל 26 נקודות ברבע הראשון. הם התנפלו עלינו מהפתיחה. אחר כך רדפנו אחריהם אבל בכל פעם שחקן אחר עשה סל גדול. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים למשחק השלישי ולהחזיר את הסידרה לפה".

אורי אלון, המועמד המוביל לרכוש את מניותיו של גומא אגייאר בהפועל ירושלים, הגיע למשחק.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
מחכים לו בכליון עיניים. אוהדי ירושלים עם השלט המברך את הבעלים המיועד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully