וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אליהו בכושר מצוין, הוא ברמה מאוד גבוהה"

מאמן מכבי ת"א החמיא למצטיין ב-73:91 על ירושלים. הפורוורד: "הפער לא אומר כלום". דרוקר: "מאמין שאפשר להשוות"

ברני ארדוב

חצי הגמר המרתק בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים נפתחה הערב (שני) עם משחק לא רע בכלל, בסיומו הביסו הצהובים 73:91 ועלו ל-0:1 בסדרה. אחרי מחצית ראשונה צמודה לחצה האלופה על הדוושה, ברחה ליתרון דו-ספרתי, והצליחה לשמור עליו למשך מרבית המחצית השניה בדרך לניצחון. ליאור אליהו, שנמצא בכושר מצוין, הצטיין פעם נוספת עבור דיוויד בלאט כשסיים עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. המשחק השני בסדרה ייערך ביום חמישי הקרוב.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל ירושלים רון סטיל. ברני ארדוב
לא השאיר לירושלים שום סיכוי. אליהו מול סטיל/ברני ארדוב

"הרגשתי את המשחק, דייויד ראה את זה ונתן לי לשחק", אמר המצטיין, ליאור אליהו, בסיום. "אני שמח ששיחקתי טוב, אבל אנחנו קבוצה, וצריכים לנצח כקבוצה. זו לא קלישאה, יש פה המון שחקנים טובים, וכל יום מישהו אחר יכול לבלוט. היום אני הרגשתי טוב, הכדורים נכנסו, וכשזה קורה - הכל מרגיש טוב יותר. אבל זה רק משחק אחד. הפער לא אומר כלום. אנחנו מכירים את מלחה, יודעים איזה אווירה יש שם, יודעים מה מצפה לנו, ואומנם לא שיחקנו שם הרבה זמן בפלייאוף, אבל אנחנו בטוחים שיהיה שם קשה".

דיוויד בלאט סיכם: "לקח לנו חצי משחק להתרגל ולמצוא בחזרה את הקצב של המשחק. ניסיתי לחלק הרבה דקות, כי אנשים לא שיחקו ימים ארוכים, והיה לי חשוב שירגישו את המשחק. לא צריך להיבהל כשדברים לא הולכים חלק בהתחלה, כי חשוב איך מסיימים אותו". על אליהו אמר המאמן: "גם נגד הפועל תל אביב הוא היה טוב מאוד. הוא בכושר מצוין, והוא שחקן ברמה גבוהה מאוד".

על המשחק הבא, שייערך ביום חמישי הקרוב במלחה, אמר בלאט: "נצטרך לראות את המשחק היום, לבחון טוב מה ירושלים עשתה, ולהחליט מה לעשות. לא תמיד אתה יכול לבוא עם אותו נשק, אולי נצטרך לשנות קצת דברים, אבל אם נמשיך לאבד מעט כדורים כמו היום, ונשלוט בריבאונד ונקלע לאחוזים שקלענו היום לשתיים, אז יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"לקח לנו חצי משחק להתרגל ולמצוא בחזרה את הקצב של המשחק". בלאט/ברני ארדוב

בצד השני, המאמן המפסיד שרון דרוקר אמר בסיום: "חבל. הגענו למשחק בחצי הראשון ובחצי השני איבדנו יותר מדי כדורים. אין הרבה מה לעשות, נתכונן עכשיו למשחק מספר 2. אליהו וג'יימס עשו עבודה מצוינת וקלעו באחוזים גבוהים. נצטרך לשחק הרבה יותר אגרסיבי ולעשות כמה התאמות לקראת המשחק הבא ביום חמישי. אנחנו מאמינים שנוכל להשוות את הסדרה. צריכים לשפר שניים או שלושה פרמטרים באופן דרמטי, ואז נוכל לבוא נכונים לקראת משחק 2".

לגבי ג'וש דאנקן, שהתייצב למשחק לאחר שפרסומים שונים קשרו את שמו למכבי תל אביב, אמר דרוקר: "אני מקווה שכל ההתעסקות הזאת לא פגעה בו. הוא מספיק מבוגר ומקצוען. יכול להיות שהוא רצה יותר מדי. אבל הוא גם הביא אותנו לפה".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
"נצטרך לשחק הרבה יותר אגרסיבי". דרוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully