וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "נצטרך להרים את הרמה"

17.5.2013 / 10:10

שחקנה של מכבי ת"א מוכן להמשך: "אם הישראלים יראו מחויבות זה ימשוך את השאר". על הפועל ת"א: "מאחל עוד סדרות כאלה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב אמנם עלתה לחצי גמר הגמר, אולם ה-0:3 שהשיגה מול הפועל תל אביב היה רחוק מלהיות קליל. גם אמש (חמישי) הציגו הצהובים יכולת רופפת ואף פיגרו בלא מעט דקות במהלך המשחק. שחקני מכבי תל אביב, שממתינים להפועל ירושלים או ברק נתניה בחצי הגמר, יזכו למספר ימי חופשה מהאימונים. המאמן בלאט ציין בחדר ההלבשה לאחר המשחק כי הקבוצה הציגה אגרסיביות ואופי והתבקשו לשמור על דריכות.

"היה כיף לשחק נגד הפועל", סיכם גיא פניני את הסדרה, "היה כדורסל טוב, הצגנו המון אופי וכדורסל אגרסיבי, שחיפשנו אותו הרבה זמן. מצד שני הפועל עיקשת ולא ויתרה וזה טוב לספורט שיש כאלו יריבויות. מאחל שיהיו הרבה סדרות כאלו".

על כך שמכבי תל אביב התקשתה במשחק, אמר פניני: "פלייאוף זה לא זמן קל. אם תסתכלו, בכל העולם תמיד האנדרדוג מגיע להילחם וזה היופי בכדורסל. אני שמח שאנחנו ידענו להתייצב ולהגיב נכון לריצה שלהם ולנצח. רצינו לעבור ועשינו זאת בצורה חלקה, אבל זה לא מדד להמשך, כי בהמשך יהיו קבוצות יותר טובות ונצטרך להרים את הרמה".

גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הצגנו המון אופי וכדורסל אגרסיבי, שחיפשנו אותו הרבה זמן". פניני/ברני ארדוב

לשאלה האם מכבי משחקת מספיק טוב וחדה למשחקים הבאים, השיב השחקן: "מכבי משחקת טוב ועברה בשלושה ניצחונות את הסדרה ואנחנו מרגישים טוב עם עצמנו. כל עוד נשחק יחד וניהנה קשה לנצח אותנו. חשוב כרגע מכבי תל אביב, חשוב הסמל והמחויבות למועדון הזה, ולא חשוב אם זה ישראלי או זר כולם צריכים להראות מחויבות. אבל אם זה יתחיל מהישראלים, זה ימשוך גם את כל השאר, כי אנחנו מקומיים ויודעים את המשמעות של אליפות בארץ".

על היכולת של ליאור אליהו, שסיים עם 9 נקודות ו-17 ריבאונדים, הוסיף פניני: "ליאור עבר תקופה לא קלה ונתן סדרה ענקית, גם במשחק החוץ האחרון הוא נתן הגנה שהרבה זמן לא ראיתי ממנו. טוב לקבל אותו חזרה, היה לו קצת חוסר מזל של פציעות והוא ממש לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי מול שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. ברני ארדוב
"נתן הגנה שהרבה זמן לא ראיתי ממנו". אליהו עוצר את קרטיס קלי/ברני ארדוב

פניני התייחס להפוגה הקלה מהמשחקים: "אנחנו צריכים את המנוחה הזו עכשיו, מנטאלית יותר מפיזית, אנחנו צריכים להיות לבד קצת, בשקט, ולעבוד על הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר. האם ההפסקה תפגע בקבוצה? אנחנו מספיק מנוסים כדי לדעת להגיע מוכנים גם לחצי גמר ואיך להביא את היכולת הנכונה לזמן הנכון. נתניה וירושלים הן קבוצות טובות והסדרה הבאה תהיה מעניינת".

"מורן רוט החזיר אותנו לעניינים"

"זה לא היה קל, אבל ניצחנו 3:0" הודה המנכ"ל אלי דריקס בשיחה עם וואלה! ספורט. "למה זה הלך קשה? גם בגלל הפועל - אבל גם בגלל מכבי, אנחנו לא היינו במיטבנו .זו לא הייתה סדרה או מהמשחקים הטובים שלנו העונה", סבור דריקס. "אך צריך גם לציין, הפועל תל אביב היא קבוצה מגובשת מצוינת עם מאמן מצוין, ארז אדלשטיין, שעשה עבודה טובה. הוא עשה לנו חיים קשים וכל הכבוד להם. אבל בסופו של דבר אני שמח שעשינו מה שהיינו צריכים בכדי לעלות לחצי גמר".

המנכ"ל החמיא ליכולת שהציגו ליאור אליהו ומורן רוט:" לליאור היה משחק טוב, אני מרגיש שליאור הרבה יותר מפוקס בתקופה האחרונה, גם מורן רוט קיבל הרבה דקות משחק. הפועל תל אביב הובילה, ובדקות שרוט היה על המגרש, הוא החזיר את מכבי לעניינים, בגלל זה יש לנו סגל רחב".

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט מול שחקן הפועל תל אביב בר טימור. ברני ארדוב
היתרון שמעניק סגל רחב. רוט מול טימור/ברני ארדוב

על האווירה הטעונה בגזרת האוהדים במשחקי הדרבי אמר דריקס: "יש את המשטרה שעושה את העבודה שלה, ואם יש אוהד ממכבי תל אביב או מהפועל שלא מתנהג כמו שצריך, אז יש את המשטרה שתטפל בו ולא משנה איזו קבוצה הוא אוהד".

לגבי ריקי היקמן הוסיף דריקס: "במשחק השני הוא התעלה על עצמו , גם במשחק הראשון הוא היה טוב. אבל בסופו של דבר כדורסל זה משחק קבוצתי, קבוצה מנצחת וקבוצה מפסידה משחקים ולא רק שחקן אחד".

לשאלה האם היקמן יישאר בקבוצה, השיב המנכ"ל: "אני לא שמעתי שהיקמן עוזב, אולי העיתונאים אמרו, במכבי לא שמעתי מי הולך ומי נשאר. כל מה שקשור להיות בעונה הבאה, בזמן המתאים נחליט ונפרסם".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מעל שחקן הפועל תל אביב אנתוני גודס. ברני ארדוב
עתידו בקבוצה עדיין לא ברור. היקמן נאבק בגודס/ברני ארדוב

ומה לגבי היריבה הבאה של מכבי תל אביב?" זה לא משנה מול מי אנו צריכים להיות מכונים הפועל היא קובצה שהיא מגובשת ועם הקהל זה לא הפתיע אותי כרגע הסדרה נמשכת, 1:2 להפועל ירושלים. ומי שייצא, ייצא. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהגיע במטרה לנצח. הפועל ירושלים? היא קבוצה טובה, ואם היא זו שתעלה, המאמן יצטרך לעשות את ההתאמות. לא משנה מי היריבה - אני בטוח נבוא מוכנים ליריבה שעימה נצטרך להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully