וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כולם מחוץ למערכת נכנסו לפאניקה"

12.5.2013 / 21:40

מאמן מכבי ת"א ענה למבקריו והוסיף: "זה היה קשה, הפועל שיחקה כמו קבוצה". אדלשטיין: "יש להפועל ת"א עתיד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל אחרי ניצחון 67:80 על היריבה העירונית הפועל תל אביב. כמו במשחק הראשון, גם הפעם האדומים הצליחו לכפות משחק צמוד בשלבים מסוימים, אבל לא הצליחו להפתיע. המשחק השלישי יתקיים ביום חמישי ביד אליהו ואם מכבי תנצח בו היא תבטיח את מקומה בחצי גמר הפלייאוף.

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, גיא פניני, דיוויד לוגן, ריקי היקמן, דארקו פלאניניץ'. קובי אליהו
עוד ניצחון אחד ויש פיינל פור. מכבי תל אביב/קובי אליהו

ריקי היקמן ששוב הצטיין, הפעם עם 25 נקודות, אמר בסיום: "זה היה ניצחון גדול באווירה עוינת. שיחקנו חזק לאורך כל המשחק. היינו מאוכזבים מאוד מההפסד הקודם שלנו פה ובאנו לפה במטרה לשחק 40 דקות באינטנסיביות".

דיוויד בלאט סיכם: "הפועל ניצחה פה במשחק הקודם וידענו שאנחנו צריכים לבוא לפה ולתת משחק מצוין כדי לנצח בחוץ. אני חושב שעשינו את זה וגם שהפועל מצידה שיחקה כמו קבוצה. זה היה קשה. אני חושב שאנחנו בגישה נכונה. הייתה קצת ירידה וכולם מחוץ למערכת נכנסו לפאניקה כשהיו הפסדים, אבל אנחנו ידענו שצריך להביא את הקבוצה לכושר הנכון בזמן הנכון".

בלאט המשיך ואמר: "שום דבר לא נגמר, נכון שזה 0:2 אבל אנחנו משחקים עוד משחק ביום חמישי וצריכים להרגע, לנוח יום ולחזור לעבודה". כשנשאל על האווירה ב'בית מכבי' אמר המאמן: "אני הייתי רוצה שלא יהיו הקללות, כל מה שספגתי בסוף המשחק כשניסיתי להתראיין. אמא שלי נפטרה לפני הרבה שנים ואני לא מבין מה הם רוצים ממני". על הישראלים שלו הערב אמר בלאט: "אני מאוד רוצה מליאור, הוא חוזר לעצמו, ובראש שלי אריק שיבק שמאמן את נבחרת ישראל, והוא יכול לישון בשקט אם יש בסגל שחקנים כמו ליאור, פניני ויוגב".

יוגב אוחיון: "למדנו מנסיון העבר. אני שמח שהיה לנו את המשחק המקדים פה ושבאנו ושיחקנו אחרת ממה שקרה במשחק הקודם. שיחקנו כמו קבוצה של גברים וכל אחד שעלה מהספסל נתן את החלק שלו. ככה קבוצה גדולה צריכה לעשות. עשינו 0:2 במגרש לא קל".

אגב, בסיום המשחק הראו מצלמות הטלוויזיה כארבעה כיסאות ביציע של מכבי תל אביב, שהושחתו. ממכבי תל אביב נמסר בסיום המשחק: "מכבי מגנה כל מעשה של השחתת רכוש והמנכ"ל אלי דריקס הבהיר כי מכבי תל אביב תשלם על הנזק שנגרם. כמו כן הקבוצה תעשה הכל לתפוס את האוהדים שעשו זאת ותטפל בנושא בחומרה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מול בר טימור שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"שיחקנו חזק לכל אורך המשחק". היקמן/קובי אליהו

בצד המפסיד, ארז אדלשטיין ניסה לסכם את המשחק ואמר: "מכבי תל אביב רגילה לשחק בקצב הזה וברמה הזו. אני רוצה להאמין שאפשר לקטלג אותנו קצת מעל הרמה של הליגה הישראלית ברמת האינטנסיביות, אבל אנחנו קבוצה בגדילה. קשה מאוד לנצח את מכבי פעמיים בעונה, אתה מאבד ריכוז בשני פוזשנים ומקבל שתי שלשות ורודף אחריהם. עשינו קאמבק מצוין ברבע השלישי, אבל העבירה הרביעית של רנדל קצת קטעה לנו את המומנטום. עד שהצלחנו לשחק בהרכב הנכון מכבי ברחו".

המאמן האדום הוסיף: "הם מנוסים, הם מאומנים, הם מפוקסים, אבל אני גאה במה שהיה פה הערב. זה מראה שלהפועל תל אביב יש עתיד, וזה מה שחשוב. אין קיצורי דרכים. עלינו ליגה, תקענו יתד בזכות, ואני מבטיח שנחזור מנוסים יותר, טובים יותר, אני מקווה שעם מגרש ביתי. החזון עוד גדול, ואני מאמין שעם האנשים הטובים שמנהלים פה את העסק אפשר לעשות דברים יפים. זו סדרה שיכולה לקדם הרבה מהשחקנים שלנו".

קרטיס קלי ניסה להסביר את היכולת החלשה שלו מול הצהובים בשני המשחקים האחרונים: "שון הוא מגן נהדר, כולם יודעים את זה", אמר קלי. "לא היו לי הזדמנויות לזרוק, הם כל פעם עשו חילופים טובים ולא היו לי ברירות אלא למסור. אני אמשיך לנסות ואמשיך להשתפר. היו לנו יותר מדי איבודים והם הענישו אותנו מהצד השני. הם קלעו במתפרצות, קלעו שלשות והם פשוט עשו עבודה טובה בהוצאה לפועל בכל פעם שאיבדנו".

כשנשאל האם קבוצתו עוד מסוגלת לעשות משהו, אמר קלי: "אני תמיד מאמין, בקבוצה שלי, באוהדים ובהפועל. אף פעם לא אפסיק לנסות, אמשיך לתת את הכל ואני פשוט שמח להיות פה, להגיע עם הקבוצה הזו מהליגה השניה, זה פשוט דבר מדהים".

בריאן רנדל אמר לאחר ההפסד: "ריקי היקמן שיחק משחק מדהים והניסיון שלהם הכריע. חייבים להוריד את הכובע בפניהם". כשנשאל האם נותר להפועל סיכוי אמר רנדל: "אם לא הייתי מאמין שיש לנו סיכוי הייתי טס כבר. אנחנו כאן, זאת לא רק עבודה אלא התשוקה שלנו. אנחנו באים לשחק ומאמינים שיש לנו סיכוי לנצח, ויש לנו סיכוי. נצטרך ללמוד לעצור את ריקי היקמן, הוא יוצא מן הכלל, פשוט שינה את המומנטום של המשחק".

שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי. קובי אליהו
אף פעם לא יפסיק לנסות. קלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully