וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב: "המאבטחים פתחו בתגרה"

10.5.2013 / 7:59

האדומים מסבירים את המהומה ביד אליהו: "הציתו אש בשדה קוצים". מעצרו של אחד מהאוהדים הוארך, אחר הורחק לחודשיים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף בין מכבי להפועל תל אביב אמש (חמישי) הסתיים בניצחון הצהובים 68:76, אך מוקד האירועים האמיתי היה ביציעים. לקראת סוף הרבע השני עלו כוחות האבטחה על מנת להוציא אוהד של הפועל תל אביב שהתפרע, אותו אוהד התנגד, וחבריו ניסו לעזור לו להישאר ביציע. התוצאה הייתה תגרה המונית בין הצדדים, שבמהלכה נזרק כסא שפגע בראשה של חברתו של קרטיס קלי שישבה ביציע התחתון.

"ההחלטה של כוחות האבטחה הייתה מטופשת", אמר אחד האוהדים המבוגרים שישב ביציע בסיום, "להכניס 20 מאבטחים לתוך יציע חם זה כמו להצית שדה קוצים. אז נכון שאין אצלנו צדיקים, אבל אם אותו סמוי שישב אצלנו ביציע יכל לזהות את אותו אוהד באותו הרגע, הוא יכל לדאוג שיעצרו אותו בשקט בסיום או כשהוא יוצא לשירותים במחצית, מה ההיגיון בלהיכנס ליציע, מה היה כל כך חמור שהיה צורך לפתוח בקטטה הזאת? איך שלא יציגו את זה, המאבטחים פתחו בתגרה".

אוהדי הפועל תל אביב בדרבי כדורסל. קובי אליהו
"הציתו אש בשדה קוצים". המאבטחים ביציע אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

כ-15 אוהדי הפועל תל אביב נעצרו במהלך המהומות, אך רק שניים בסופו של דבר לא שוחררו והובאו הבוקר בפני שופט. אחד מהם הורחק מאולמות הכדורסל לחודשיים ומעצרו של השני הוארך עד יום ראשון.

והיה גם משחק. הפועל נקלעה לפיגור 42:20, 5 דקות למחצית, וחזרה עד לפיגור שלוש בלבד במהלך המחצית השנייה, אבל לא יותר, והיא נמצאת כעת בפיגור 1:0 בסדרת הטוב מחמישה. "אני לא מבין למה לא הצלחנו להשלים את הקאמבק שלנו", אמר בריאן רנדל לוואלה! ספורט בסיום, "עשינו כמה שגיאות הגנתיות, נתנו להם לקחת את ריבאונד ההתקפה. שמרנו טוב אבל הכדורים הגיעו לידיים שלהם. פספסנו את ההזדמנות שלנו לצמצם את הפער לנקודה, אולי אפילו להשוות את המשחק".

על היכולת ההגנתית של הקבוצה בפתיחה אמר הפורוורד: "זאת הייתה הפועל תל אביב הרגילה גם בדקות הראשונות שספגנו 42 נקודות, אבל יש סיבה למה מכבי תל אביב נמצאת בין שמונה הקבוצות הטובות ביותר באירופה. הם קלעו זריקות גדולות, מכבי קבוצה טובה. עם כל הביקורת שהם מקבלים, אי אפשר להתעלם ממה שהם עשו העונה. בכל יום נתון, הקבוצה הזאת מסוגלת לנצח כל קבוצה באירופה, הם עשו ריצה גדולה עלינו, הצלחנו לחזור, אבל לא עד הסוף".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל תל אביב בריאן רנדל. קובי אליהו
"פספסנו את ההזדמנות שלנו". בריאן רנדל מול ליאור אליהו אמש/קובי אליהו

בניצחון בדרבי הליגה בראשון לציון קלעו בריאן רנדל וקרטיס קלי 25 נקודות מתוך ה-69 של האדומים, והוסיפו 16 ריבאונדים. אמש הם הסתפקו רק ב-12 נקודות מתוך ה-68 ו-11 ריבאונדים, "קרטיס ואני דיברנו בסיום המשחק, אנחנו יודעים ששיחקנו לא טוב, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, ונשחק יותר טוב כבר ביום ראשון", הסכים רנדל, "אנחנו צריכים לדבר על מה נעשה ביום ראשון, נראה את הוידאו ונלמד מה הטעויות שעשינו".

שחקן הפועל תל אביב קרטיס קלי מודה לאוהדים. קובי אליהו
חייב להתעורר ומהר. קרטיס קלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully