וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת הרכישה של הפועל חולון

5.5.2013 / 16:13

קבוצת אנשי עסקים, בראשות שלמה אייזיק ומיקי דורסמן, תנהל את המועדון ותמחק את חובותיו. דורסמן ישמש כמנהל המקצועי

לאחר נסיונות של למעלה מחודש, עסקת הרכישה של הפועל חולון הגיעה לסיומה היום (ראשון). במסגרת העסקה תעבור הקבוצה לידי קבוצת אנשי העסקים בראשות שלמה אייזיק, הספונסר הראשי של הקבוצה, הבעלים והמנכ"ל של חברת UNET, ומיקי דורסמן, מי שהוביל את חולון לאליפות המדינה בעונת 2007/8.

הקבוצה חברה יחד להקמתו של דירקטוריון, אשר יפעיל מעתה מועדון ואגודה אחת משותפת שתכיל בתוכה הן את מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל, והן את קבוצת הבוגרים. זאת, ללא ההפרדה שהייתה קיימת לאורך שנים רבות. בראש הצוות המקצועי יעמוד מיקי דורסמן שישמש כמנהל המקצועי של המועדון, לתפקיד מנכ"ל המועדון ימונה דודי זילברמן, בעל ניסיון בניהול מועדון הכדוריד מ.כ חולון.

מיקי דורסמן מאמן הפועל חולון מניף צלחת אליפות. ברני ארדוב
הצלחת הבאה בדרך? מיקי דורסמן ברגע השיא של הפועל חולון ב-2008/ברני ארדוב

המהלך התאפשר לאחר שביום חמישי האחרון נחתם הסכם בין קבוצת הניהול לעיריית חולון, שנתנה את חסותה והסכמתה להעברת מחלקות הנוער ובית הספר לכדורסל לידיה של קבוצת הניהול. סיכומו של מהלך זה הוביל להשלמת עסקת רכישת והעברת הקבוצה מידיה של ההנהלה הנוכחית לידיי קבוצת הניהול החדשה.

בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה נכתב: "בקבוצת הניהול החדשה רואים חשיבות רבה באיחוד כל הגורמים המרכיבים מועדון אחד גדול וחזק: הפועל חולון. לא עוד קבוצת בוגרים שמופרדת ומנותקת מהבסיס החשוב ביותר בעתידו של מועדון, מחלקת נוער ובית ספר לכדורסל חזקים ואיכותיים, כאלה שיצמיחו ויטפחו את דור העתיד של המועדון.

"כניסתם וחבירתם של מספר מכובד של אנשי עסקים מאפשרת ליצור מצב בו האגודה לא תהיה תלויה יותר באיש זה או אחר ומעמידה קבוצה חזקה ויציבה כלכלית. קבוצה שמטרתה הראשונית היא מחיקתם של כל חובות העבר הרובצים על האגודה, חובות שהיו לנטל כבד מאוד על המועדון. ברצוננו להודות לחברי ההנהלה היוצאת : יעקב הרן, אמיר מזרחי וחגי שבתאי, על תרומתם והשקעתם הרבה למען הצלחת הקבוצה".

מנהלת הליגה הגיבה לעסקה: "כולנו זוכרים את התקופה בה מיקי דורסמן הוביל את הקבוצה לזכיה באליפות המדינה בפעם הראשונה בתולדותיה, תקופה שהכניסה הרבה עניין לליגה ולכדורסל הישראלי והעניקה גאווה רבה לעיר חולון. אנחנו מקווים שדורסמן ושותפיו להנהלה החדשה ישחזרו את ההישגים. הקבוצה מחולון וקהלה הנהדר חשובים לליגה ואנו שמחים כי למועדון יהיה בסיס יציב בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully