וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי תל אביב: "כבר איבדנו את האכפתיות"

3.5.2013 / 9:29

מכבי תל אביב סוערת לאחר ההפסד להפועל ירושלים. השחקנים ביקרו את בלאט, שגער בהם בחדר ההלבשה: "גם אנחנו בני אדם. המון שחקנים איבדו את הביטחון ומרגישים לא נוח". אוהדים הקיפו את רוט ביציאה מיד אליהו: "מה קורה למכבי?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב סימנה אמש (חמישי) עוד ציון דרך בעונה הרעועה שעוברת עליה: לאחר שהפסידו בליגה בשבוע שעבר להפועל אילת בשבוע שעבר – ספגו הצהובים תבוסה נוספת בזירה המקומית, הפעם במשחק היוקרתי מול הפועל ירושלים, שהסתיים בניצחון האדומים 82:84.

השחקנים נשארו ספונים בחדר ההלבשה לאורך דקות ארוכות, ורק לאחר כשעה לאחר המשחק חמקו מהאולם, חלקם מהיציאה האחורית. כשמורן רוט יצא מהיכל, מספר אוהדים הקיפו אותו והאשימו את הקבוצה: "מה קורה למכבי? לא ייתכן שמכבי תפסיד ככה", הלינו בפני רוט.

לא רק האוהדים נראו מודאגים, גם ראשיה, שהאכזבה הרבה והדאגה ניכרה בפניהם. גורם בקבוצה התייחס להפסדים האחרונים: "אם בהתחלה הייתה תחושה שיש ירידת מתח מהסדרה מול מדריד, אולי עכשיו זה יותר מדאיג", סבור הגורם. "זו לא פעם ראשונה שמכבי נראית רע. זה משהו שקורה לאורך תקופה. משבר? אולי באמת אפשר להתחיל להגדיר את זה ככה. אבל עכשיו זה זמן קריטי, הפלייאוף מתקרב וחייבים להגיע לשלב הזה מוכנים".

לגבי התחושות הקשות השוררות אצל לא מעט שחקנים בקבוצה, הוסיף הגורם:"אנחנו מודעים לזה שיש איזושהי בעיה, ברור שצריך לפתור גם את זה, לפני שהאליפות גם תהיה בסכנה".

כמו כן, בהנהלה דאגו ממספר האוהדים הקטן שנראה שנצפה אתמול ביד אליהו, זאת לאחר שבשנים האחרונות במשחקים היוקרתיים מול הפועל ירושלים היציעים היו גדושים ולא ניתן להשיג כרטיסים.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"השחקנים כבר איבדו את האכפתיות. המון מרגישים לא נוח". בלאט גוער בשחקנים אתמול/קובי אליהו

גם המאמן דייויד בלאט התקשה להסתיר את דאגתו לאחר ההפסדים האחרונים: "אנחנו די עמוק בבור, צריכים להודות בזה. צריכים לצאת מזה", אמר בלאט. מיד בתום המשחק, הסתגרו השחקנים והצוות המקצועי בחדר ההלבשה, ושוחחו באריכות עם השחקנים, בין היתר נאמר בחדר ההלבשה: "חזרנו על אותן הטעויות שעשינו במשחקים האחרונים. צריך לעשות הכל ולשחק יחד כדי להגיע לפלייאוף כמו שצריך". בחדר ההלבשה הזכירו את היכולת החלשה בהתקפה של השחקנים. גם לאחר ששחקנים מיהרו לחמוק החוצה, נשאר הצוות המקצועי עד מאוחר בהיכל, כשהמאמן דיוויד בלאט עזב רק לאחר חצות את האולם.

בלאט נראה לחוץ לאחרונה, ואתמול, בדקות הסיום של המשחק נצפה, כהרגלו, כשהוא כועס על לא מעט שחקנים - כולל גערות בגיא פניני בדקות הסיום זו תקופה ארוכה ששחקנים חשים 'אווירה לא נעימה' כהגדרתם, המשפיעה על הקבוצה. בשיחה עם וואלה! ספורט, ניסה אחד השחקנים להסביר את הסיטואציה: "בחלק מהאימונים האחרונים שהיו בנוקיה, בזמן שהשחקנים התאמנו בקליעות היו שחקנים שלא הצליחו לקלוע, דיוויד אמר לנו - 'למה אתם לא קולעים? אני לא מבין'. יש המון שחקנים שמרגישים לא נוח, ולא מעט איבדו את הביטחון, ואולי אפילו זה משפיע על הקליעה. חלק מהם אולי אפילו איבדו את האיכפתיות ולא בגלל המועדון. אבל גם אנחנו בני אדם. כל מה שקורה משפיע על שחקנים. מצד שני אף אחד לא רוצה להפסיד אליפות. צריך פשוט להגיע, להתאמן ולהשתפר לקראת הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב מול אלישי כדיר. קובי אליהו
גם האוה דים מתחילים לאבד את הסבלנות. כדיר מול ג'יימס אמש/קובי אליהו

ריקי היקמן אמר לאחר ההפסד אמש :"היינו צריכים לשחק טוב יותר, עשינו טעויות בהגנה ולא הצגנו את ההגנה שאנו מציגים כל העונה. זה אף פעם לא בסדר להפסיד, גם אם המשחקים לא קובעים מבחינת מיקום. לקראת הפלייאוף צריך לשחק ביחד ולחזור לצורת המשחק שלנו. צריך להשתפר לקראת הפלייאוף. לא הייתה לנו אנרגיה? נראינו עייפים? כל אלו רק תירוצים, אנחנו פשוט צריכים להיראות טוב יותר".

"האווירה בחדר ההלבשה? כולם כמובן היו מאוכזבים אחרי ההפסד הזה. אתה לא מצפה להפסיד במשחקים כאלו, בזמן כזה. דייויד דיבר איתנו המון זמן אחרי המשחק, כי הוא רוצה שנעשה עבודה טובה ונשמע מה צריך לעשות בכדי להשתפר. היו נקודות בעונה הזאת שנראו פחות טוב. אבל אני לא מודאג. אני חושב שנגיע הרבה יותר טוב לקראת הפלייאוף".

בתוך כך, בקבוצה מעידים שלא מעט שחקנים יעזבו בסיום העונה והפורוורד ניק קיינר מדלי, נמצא ביניהם . עם אלכס טיוס ישנן הבנות ראשוניות. בקבוצה מתכוונים לצמצם את הסגל הרחב, ולהתמקד במספר שחקנים איכותיים, כשג'רמי פארגו וקית' לנגפורד מועמדים.

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים מול ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא אמור להיות בין העוזבים. ניק קיינר מדלי, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully