וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי הורה להפסיק חלק מההסכמים שעליהם חתם קופל

28.4.2013 / 12:25

דו"ח מבקר הפנים של איגוד הכדורסל פורסם, והמ"מ הזמני החל לפעול. בדו"ח נכתב: "ב-2012 הוחמר המצב הכספי של האיגוד"

דו"ח מבקר הפנים של איגוד הכדורסל הגיע הבוקר (ראשון) לידי חלק מחברי הנהלת האיגוד, ובעקבות פרסומו הורה שמעון מזרחי למנכ"ל האיגוד, יענקל'ה בן שושן, להפסיק את חלק מההסכמים הקודמים שנחתמו בתקופת יו"ר האיגוד המתפטר אבנר קופל. מדובר בהתחייבויות ותשלומים לספקים אשר עובדים עם איגוד הכדורסל ושאיתם אין הסכמים חתומים ומסודרים. החשד הוא שקיימים דברים לא כשרים באותם הסכמים. בסיעת עוז זועמים על כך שהדו"ח לא הגיע לידיהם.

בין הדברים החמורים שנחשפו בדו"ח, מצוין נושא שיפוץ איגוד הכדורסל בתחילת שנת 2012 כאחד הדברים המהותיים ביותר. "על אף העלות המהותית לשיפוצים במבנה האיגוד במהלך 2012 בסך של 669,606 אלף שקל, הדבר לא הובא לדיון ואישור הנהלת האיגוד. זאת על אף החלטת ההנהלה מיום 28 ליוני 2011, המחייבת אישור הנהלה מראש לכל חריגה מהתקציב המאושר", נכתב בדו"ח, "באף שלב בביצוע השיפוצים לא ניתן להנהלת האיגוד כל דיווח על ידי היו"ר, המנכ"ל, הגזבר או החשב בגין היקף הביצוע המתוכנן וההתחייבויות בהוצאות עתידיות ביחס לתקציב הכולל של האיגוד. בשנת 2012 הוחמר מצבו הכספי והתזרימי של האיגוד וניכר שלביצוע השיפוצים תרומה לא מבוטלת בכך".

יושב ראש איגוד הכדורסל אבנר קופל. קובי אליהו
"לא ניתן להנהלת האיגוד כל דיווח על ידי היו"ר". אבנר קופל/קובי אליהו

נושא מהותי נוסף שעליו נכתב הוא נושא ההתקשרויות עם ספקים, "עולה חשש כי האיגוד לא נהג בהגינות ובשיוויון בבחירת ספקים ונותני שירותים לצורך השיפוצים וכי לא נקט בהליך אמיתי לבחירת ההצעה המיטבית עבורו", נכתב בין היתר.

כזכור, אמש נפגש מזרחי, שימונה לממלא מקומו של קופל בתקופה הקרובה, עם צביקה שרף ושאול אייזנברג בביתו של איתן רוב, ואנשי סיעת עוז דרשו את עזיבתם של מנכ"ל איגוד הכדורסל, היועץ המשפטי ורואה החשבון על מנת שיצטרפו לקואליציה. מזרחי ממשיך ואומר כי לא יחזיק באופן קבוע בתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל וכי יש למצוא יו"ר ראוי במקומו של קופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully