וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חמור של מבקר הפנים של איגוד הכדורסל

25.4.2013 / 14:24

ביקורת חריפה על אי עריכת מכרזים לתפקיד היועץ המשפטי ולנותני ספקים. האיגוד: "הדו"ח יילמד ויופקו הלקחים הנדרשים"

מבקר הפנים של איגוד הכדורסל רואה חשבון אריה ברסקי הגיש אתמול (רביעי) טיוטת דו"ח חמור על התנהלות האיגוד בשנים האחרונות במספר נושאים. הדו"ח מתייחס לתקופתם של לא פחות מארבעה יושבי ראש באיגוד הכדורסל, מדני קסטן המנוח ועד אבנר קופל, כשמירב הפעילות שמיוחסת בדו"ח נוגעת לתקופתו של היושב ראש הקודם שי שני, ושל קופל.

יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל. קובי אליהו
מרבית הדו"ח מתייחס לתקופתו ולתקופת שי שני. אבנר קופל/קובי אליהו

בין היתר מצויין בדו"ח כי כבר 13 שנים לא נערך מכרז לתפקיד היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, והוא ממליץ לערוך מכרז כזה במהרה. עוד מוזכר כי לא נערך מכרז ראוי ותקני להתקשרות אל מול משרדי הנסיעות החל משנת 2009, וההתקשרות לא חתומה על ידי מורשי חתימה. כמו כן, כשניגש המבקר לבקש חומר על ההתקשרויות עם בתי מלונות בקמפיינים האחרונים של מוקדמות אליפות אירופה לגברים ולנשים, הוא נתקל בקשיים.

נושא אחר שעלה בביקורת הוא שיפוץ איגוד הכדורסל, שהגיע במנוגד למצב הכלכלי בו נמצא האיגוד. בכירים באיגוד הכדורסל לא הופתעו מעצם קבלת הדו"ח, וכתוצאה מקבלתו החליטו בסיעת עוז, המהווה את האופוזיציה ליושב ראש אבנר קופל, לקיים ישיבת חירום מחר בצהריים בנתניה. כמו כן צפויה בשבוע הבא ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל, שם צפוי לעלות הנושא לסדר היום.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "האיגוד קיבל את הדו"ח שמקיף שנים רבות. הדו"ח יילמד ויופקו לקחים כנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully