וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא בנינו קבוצה לפיינל פור של היורוליג"

16.4.2013 / 23:02

מאמן מכבי ת"א הודה אחרי ההדחה מאירופה: "בשנתיים האחרונות היינו יותר מוכשרים". מירוטיץ': "כבשנו את תל אביב"

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

מכבי תל אביב נפרדה הערב (שלישי) מאירופה אחרי הפסד בית 69:57 לריאל מדריד ביד אליהו. הצהובים נכנעו 3:0 בתום סדרת הצלבה שהתקיימה במעמד צד אחד ושבה הם קלעו 58 נקודות בממוצע למשחק. הקבוצה הספרדית שלטה בסדרה מהג'אמפ הראשון והערב לא נבהלה מ-11 אלף אוהדים בהיכל נוקיה בדרך לפיינל פור בלונדון.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היו קבוצות יותר מוכשרות מאיתנו שלא הגיעו להצלבה". בלאט/ברני ארדוב

"במחצית הראשונה היו לנו ארבעה איבודים וזה אומר שהגענו לזריקות טובות, אבל בלי לקלוע ובלי שנתעלה קצת, זה קשה", סיכם המאמן דיוויד בלאט, "בהגנה היינו יותר מבסדר, אבל עם 57 נקודות אי אפשר לנצח קבוצה כמו ריאל מדריד".


בלאט הוסיף: "נגד ריאל מדריד זו לא בושה להפסיד. אנחנו לא הקבוצה הכי מוכשרת - היו קבוצות יותר מוכשרות מאיתנו שלא הגיעו להצלבה - אנחנו גם לא קרובים לקבוצות שהיו למכבי בשנתיים הקודמות".

המאמן הצהוב סיכם: "אין ספק שמבחינת היורוליג לא בנינו קבוצה לפיינל פור. אני חושב שעשינו עבודה מדהימה בעצם ההגעה לפה ואני גאה במה שעשינו. הוצאנו את כל מה שהיה. לא רצינו לסיים כאן בבית, אבל ריאל יותר חזקה - חד משמעית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב לפני מירזה בגיץ' שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
"הכל הלך רע". ג'יימס/ברני ארדוב

שון ג'יימס אמר בסיום המשחק: "הכל הלך רע. לא קלענו ופשוט היה משחק קשה. יש להם שחקנים גדולים והם משחקים הגנה חזקה. נתנו להם להיכנס לשטף ההתקפי ומול קבוצה כזו זה מסוכן".

יוגב אוחיון הוסיף: "הם עשו המון דברים שלא היינו רגילים אליהם. הם פשוט היו בכל מקום על המגרש ושמרו יוצא מן הכלל. הם הורידו את הממוצעים שלנו, ומשחק ההתקפה שלנו לא שיקף את מה שהצגנו במשך כל העונה. אנחנו יוצאים מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אבל מגיעות להם כל המחמאות, הם שיחקו יוצא מן הכלל. היו להם כמה מהלכים שהוציאו לנו את האוויר. הריבאונד בהתקפה והשלשות שהגיעו בזמן כואב מבחינתנו - היה לנו קשה לחזור מכל הסכינים בלב שהם תקעו לנו".

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד שומר על יוגב אוחיון. ברני ארדוב
"הם עשו המון דברים שלא היינו רגילים אליהם". אוחיון/ברני ארדוב

מאמן ריאל מדריד, פאבלו לאסו היה מאושר בסיום ואמר: "זה לא היה קל, מכבי תל אביב קבוצה גדולה. חששנו מהמשחק כאן, מהקהל, ומדיוויד בלאט שהוא מאמן מצוין. שנים מדברים עלינו כעל קבוצה התקפית והנה הוכחנו שאנחנו גם יודעים לשחק הגנה. עצרנו את מכבי,ולא עשינו את זה רק מולם אלא לאורך כל העונה".

על היריבה האפשרית הבאה בפיינל פור, אם זו ברצלונה או פנאתינייקוס אמר לאסו: "מי שזאת לא תהיה זה יהיה קשה מאוד, אבל זה לא משנה לנו, עכשיו אנחנו שמחים מאוד".

ניקולה מירוטיץ' בטוויטר: "יש, יש, יש!! כבשנו את תל אביב באופן מרשים. ב-10 במאי אנחנו בלונדון. אלה מדריד!"

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב לפני ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
"יש, יש, יש". מירוטיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully