וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "יד אליהו מתאים כדי לצאת מהקבר"

16.4.2013 / 10:09

מכבי ת"א מוכנה לקרב הגורלי עם ריאל (21:00, ישיר בוואלה! ספורט). אולסי פרי וארל וויליאמס יצטרפו להיכל התהילה

צילום וידאו: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב תפגוש היום (שלישי, 21:00, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות האייפון והאייפד) את ריאל מדריד במשחק על כל העונה האירופאית שלה. הפסד, וחלום הפיינל פור ייגמר לו. "איך יוצאים מהקבר? משחקים טוב", אמר גיא פניני לקראת ההתמודדות. "יד אליהו זה מקום מספיק טוב בכדי לצאת מהקבר. אני מאמין שהקהל ידחוף אותנו ויהיו לנו אנרגיות מטורפות, ונצטרך לעשות את העבודה. אבל בשביל זה צריך לשחק הרבה יותר חכם. לתקן את הטעויות משני המשחקים האחרונים, ולעשות את כל הדברים שהצוות המקצועי מבקש מאיתנו".

לשאלה האם ריאל מדריד קבוצה טובה יותר השיב פניני: "בכל משחק נתון כל קבוצה יכולה לנצח. הם היו יותר טובים בשני המשחקים האחרונים, אי אפשר להגיד משהו אחר. במשחק הערב אנו צריכים להיות יותר טובים. עשינו התאמות מהשחק הראשון והשני אבל לא כולן בוצעו, גם לקראת המשחק הזה צפינו בווידאו, אבל אפשר לדבר ולדבר, צריך לבצע תוכנית משחק ולעשות את זה. לחץ? אני מקווה שהשחקנים ייקחו את הלחץ למקום חיובי. יש לחץ, זה ברור. צריך לקחת אותו ולנתב את זה לאנרגיות חיוביות".

"היינו על גג העולם לאחר שהשגנו את המטרות שלנו בטופ 16 וקיבלנו שתי מכות ממדריד", הודה פניני. על כך שזכה במשחקים האחרונים לדקות מועטות, אמר: "כל שחקן רוצה לשחק במעמדים האלה. ברור שרציתי לשחק, אבל אני מוכן בכל רגע ומאמין שאהיה על המגרש בשביל הקבוצה. כל אחד שיגיע לנוקיה, מהשחקנים עד האוהדים, צריך להסתכל אחרי משחק כזה על עצמו במראה ולחשוב שהוא עשה את הכל כדי להשיג את הניצחון. אם כל אחד ייתן הכל, נעשה את זה".

לפני שריקת הפתיחה למשחק מספר 3 בסדרה בין מכבי תל אביב לריאל מדריד, ייערך טקס מיוחד בו יצטרפו שתי אגדות להיכל התהילה של המועדון, היכל המכבים: אולסי פרי וארל וויליאמס, שהגיע במיוחד מארצות הברית לטקס זה. כמו כן יוענק לדווין סמית גביע ה-MVP של חודש מארס ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. מגד גוזני
שומר על אופטימיות. גיא פניני/מגד גוזני

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully