וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אני לא חושב שריאל טובה יותר, ממש לא"

מכבי תל אביב שוב נראתה רע והפסידה במדריד, אבל השחקנים מאמינים בקאמבק. בלאט: "הבעיה היחידה הייתה בהתקפה"

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב תחזור לישראל עם הגב אל הקיר. הצהובים הפסידו הערב (שישי) 75:63 לריאל מדריד, אחרי עוד תצוגה התקפית חלשה מאוד, ונקלעו לפיגור של 2:0 בסדרת ההצלבה. המשחק הבא יהיה ביד אליהו ביום שלישי, ומכבי תל אביב תצטרך למצוא פיתרונות, אולי בעזרת הקהל, כדי להישאר עם סיכוי להגיע לפיינל פור בלונדון.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם המאמן דיוויד בלאט. מגד גוזני
עוד ערב מאכזב. יוגב אוחיון עם דיוויד בלאט/מגד גוזני

דיוויד בלאט המאוכזב אמר בסיום: "התוצאה הסופית לא השתנתה מהמשחק הקודם, אבל בשאר אתם טועים בגדול. היה שיפור. הורדנו אותם משמעותית באחוזים מהשלוש, לא נתנו להם לצאת למתפרצות והחזקנו אותם מתחת לממוצע - הבעיה היחידה הייתה בהתקפה. דווין היה 1 מ-10 מהשדה, היו איבודים לא מחויבים למציאות ולקלוע 63 נקודות בחוץ זה לא מספיק. הגנתית היינו בסדר גמור, אבל שוב סבלנו מריבאונד הגנה. לא כמו ביום רביעי, אבל מספיק. כדי שיהיה לנו סיכוי בסדרה, אנחנו צריכים להיות ראשונים לכל כדור אבוד".

על היכולת החלשה של סמית' ביום הולדתו, אמר המאמן: "לפעמים עם הכוכב שלך אתה חייב לצאת עוד הזדמנות כדי שייצא מזה. במחצית השנייה הוא היה יותר אפקטיבי, אבל רק עם סל אחד. זה לא דווין שהיה שחקן החודש ואנחנו צריכים אותו מאוד. באנו לשחק, אבל פגשנו קהל גדול וקבוצה גדולה. אני בטוח שבבית הקהל יהיה איתנו וישפיע על הקבוצה היריבה ובטח עלינו. אם ננצח ביום שלישי, אז הכל אפשרי".

בלאט נשאל על שון ג'יימס ואמר: "הוא משחק כגבוה היחיד שלנו וזו בעיה גדולה. הוא יכול היה להוציא את הכדור החוצה בחלק מהמקרים, אבל בסך הכל הוא היה בסדר גמור. אם סמית' לא קולע ואוחיון עם 0 מ-5 אז זה קשה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דיוויד לוגן שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מאמין שבשלישי יהיה טוב יותר. דייויד לוגן/מגד גוזני

יוגב אוחיון סיכם: "אני חושב שהיו פרקים במשחק שנראינו הרבה יותר טוב. אנחנו מעדיפים לקחת את הדברים הטובים, אנחנו יודעים שהסדרה הזו עוד רחוקה מלהסתיים ועוד מאמינים. ביום שלישי נקווה לשיפור ולמשחק אחר. 2:0 זה מצב לא נוח. אנחנו רוצים לבוא ביום שלישי ולהביא את מה שנתנו עד עכשיו. אנחנו יכולים לנצח אותם. ביום שלישי נבוא לשחק יותר חזק. אני לא חושב שריאל יותר חזקה ממכבי, ממש לא. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח קבוצות ברמה טובה, והמשחק הבא יהיה משחק אחר. יול עשה משחק ענק היום, מגיעות לו כל המחמאות, אבל אני בוחר להסתכל על המשחק שלנו ולא שלהם. המפתחות שהצבנו לעצמנו כמו ריבאונד התקפה לא עבדו היום".

דייויד לוגן הוסיף: "אני חושב שיהיה בסדר ביום שלישי. אמנם הפסדנו, אבל יש עוד משחק לפנינו. זו סדרה ונכון שאלה משחקים שאנחנו לא יכולים יותר להפסיד ביורוליג, אבל אנחנו צריכים למצוא את כוח הרצון והמלחמה כדי להמשיך. אני חושב שהשתפרנו למרות ההפסד. אם זה מדאיג שאנחנו בפיגור 2:0? לא, כי זה סדרה. אנחנו מגיעים לתל אביב. היינו במצב הזה גם בטופ 16 ואסור לנו להיכנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully