וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים ימשיך לשבות אם לא יושג הסכם עד שבת

27.3.2013 / 23:52

55 שחקני הגיעו לדיון על המשך השביתה, בסופו נשמר אותו קו. שחקני מכבי תל אביב אוחיון ופניני התנגדו למהלך אך לא ישבתו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ארגון שחקני הכדורסל ערך הערב (רביעי) אסיפה מיוחדת במושב בצרה בשרון על מנת להכריע בסוגית השבתת המחזור ה-22 ביום שבת הקרוב. כזכור, בארגון דבקו עד כה בהחלטה להשבית את המחזור במידה ולא יושג הסכם ביניהם למנהלת הליגה, והערב הוחלט כי אם לא יושג הסכם עם שבת, המחזור שוב יושבת. כמו כן, הוחלט כי שחקן שיבחר לא לשבות למרות ההחלטה, לא יהיה חבר בארגון השחקנים בעתיד.

ההצעה האחרונה של מנהלת הליגה קבעה כי שיטת הזרים בחמש העונות הקרובות בליגת העל תהיה החוק הרוסי עם מגבלה של חמישה זרים וחובת המצאות שלושה ישראלים מתחת לגיל 22 בסגל. ארגון השחקנים דורש מנגד חוק רוסי עם ארבעה זרים בלבד בסגל, וקרא למנהלת לקבל את הצעתו.

גיא פניני, יוגב אוחיון שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
הגיעו לפגישה למרות המשחק מול בשיקטאש. אוחיון ופניני/קובי אליהו

לישיבה הגיעו 55 שחקנים, כשכל קבוצות הליגה מיוצגות מלבד הפועל אילת, שאף אחד משחקניה לא נכח בפגישה מפאת המרחק הגאוגרפי הרב. גם מכבי תל אביב שלחה למפגש את גיא פניני ויוגב אוחיון, למרות הסמיכות למשחק מול בשיקטאש מחר ביורוליג. לראשונה בסבב הפגישות גם מתאזרח הגיע לשיחות כשחנן קולמן ממכבי חיפה שטרם שיחק העונה הגיע.

בתום שעה של דיון בנוגע לשאלת ההשבתה, השחקנים לא הצליחו להגיע להחלטה ולתמימות דעים בנושא, שעשוי להגיע להצבעה. במהלך הדיון הועלתה השאלה מי לא יהיה מוכן לשבות בכל מקרה ורק שלושה שחקנים הצביעו נגד שביתה: גיא פניני, יוגב אוחיון ויהוא אורלנד, שחקנה של ברק נתניה שהודיע כי הוא מסרב לשבות אם שחקני מכבי לא שובתים. גם שחקני הפועל אילת שלא נמצאו בישיבה, הודיעו כי הם אינם מעוניינים בשביתה. ככל הנראה סירובם נובע בשל האיום של בעלי הקבוצה דורון הרציקובץ לסגור המועדון במידה והשביתה תתממש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עידו קוז'יקרו, מכבי חיפה, בפגישה של ארגון השחקנים. קובי אליהו
55 שחקנים מכל קצוות הליגה. השחקנים בפגישה/קובי אליהו

בארגון לא התייחסו להצעתו של אבנר קופל מאחר והיא איננה תקפה כי המנהלת לא אישרה אותה. כזכור, קופל העלה הצעה בפני ארגון השחקנים שטרם הוגשה מצד מנהלת הליגה, לפיה בשנתיים הקרובות השיטה שתונהג בליגה תכלול חוק רוסי עם מגבלה של חמישה שחקנים זרים, ובשלוש השנים לאחר מכן חוק רוסי עם ארבעה זרים.

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון וגיא פניני, שהצהירו כי הם נגד השביתה, קיבלו בסופו של דבר את דעתו של הרוב ועשויים גם כן לשבות יחד עם כל השחקנים. השחקנים סירבו להתייחס לשאלות התקשורת בסיום.

גיא פניני, אורי קוקיה בפגישה של ארגון השחקנים. קובי אליהו
פניני וקוקיה/קובי אליהו
שחקני ליגת העל בפגישה של ארגון השחקנים. קובי אליהו
ארגון השחקנים/קובי אליהו
מתן נאור וניר אלון בפגישה של ארגון השחקנים. קובי אליהו
ניר אלון ומתן נאור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully