וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "זה משחק העונה שלנו"

14.3.2013 / 10:42

שחקן מכבי ת"א מוכן לקראת המשחק החשוב נגד חימקי (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט): "הכדור בידיים שלנו"

ברני ארדוב

"משחק על כל העונה" - כך מגדירים במכבי תל אביב את המשחק הביתי הערב (חמישי) מול חימקי מוסקבה (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצוות המקצועי של הקבוצה עבד במהלך התדרוכים בימים האחרונים על הפן המנטלי כשהשחקנים שמעו שוב ושוב את המילים כי "יש להילחם בכל דקה, ולתת את הכל על המגרש". עוד נאמר לשחקנים במהלך השבוע שלאחר שהשיגו את ההזדמנות לשוב לזירה האירופאית, אסור לפספס כעת את ההזדמנות.

"הגענו לרגע המכריע, הכדור בידיים שלנו", אמר הקפטן לשעבר גיא פניני לקראת ההתמודדות, "לפני כמה שבועות המצב לא היה מזהיר מבחינתנו, שיפרנו את המצב, זה כבר מעודד, וצריך להמשיך את זה. כמה אפשר להפסיד בנוקיה? צריך להחזיר לקהל המדהים שלנו עם ניצחון גדול, אין זמן יותר מתאים מאשר מול חימקי. זה משחק העונה שלנו".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
גיא פניני: "זה משחק העונה שלנו"/נמרוד סונדרס

על ההפרש שבה הפסידה מכבי לחימקי והמטרות לקראת המשחק הוסיף הפורוורד: "על הפרש מסתכלים שלוש דקות לסוף משחק, אנו מסתכלים על הניצחון קודם כל. זו המטרה הברורה, על ההפרש נוכל לחשוב רק לקראת הסוף והלוואי שנוכל להסתכל על זה. אנחנו מסתכלים על המשחק הזה כמו על שלושת המשחקים האחרונים, כאילו אין דרך חזרה. נבוא ונעשה הכל, הפעם חימקי מולנו, ובשבוע שעבר מול הטורקים היה מצב שונה כי הטורקים איבדו סיכוי, וחימקי תבוא להילחם. זה יהיה מפגש של שתי קבוצות שנלחמות על החיים שלהן, והקבוצה הטובה תנצח".

כשנשאל על חימקי, החמיא פניני לרוסים: "חימקי היא קבוצה שבכלל, ובטח בבית שלה, משחקת כדורסל מדהים. היא קבוצה מאומנת עם המון שחקנים טובים שמשחקים כבר כמה שנים ביחד, אבל אנחנו כאן, עומדים מולם ונסתכל להם בעיניים בלי פחד ומקווה שנעשה את הדברים הנכונים כדי לנצח, כי זו הדרך".

השחקן סבור כי שני המשחקים בהם הפסידה מכבי בזירה המקומית, לא ישפיעו על הקבוצה: "יש לנו את הביטחון שלנו, עובדים קשה ומרגישים טוב. נכוון שהפסדנו שני משחקים בליגה, זה לא צריך לקרות, אבל דברים כאלו קורים ואנחנו צריכים להתרומם. ואני מקווה שסיימנו עם ההפסדים שלנו בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully