וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "צריך להחליט איפה משקיעים את הכול"

10.3.2013 / 22:42

בלאט הודה אחרי הפסד מכבי תל אביב: ”לא נעים”. אוחיון: ”לא באנו מוכנים מנטלית”. פרנקו: ”ראו שהראש שלהם ביורוליג”

מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד ליגה שני ברציפות, והפעם במשחק "בית" באולם זיסמן, שאירח את הצהובים עקב הופעה ביד אליהו. מכבי, עם הראש כנראה כבר במשחק היורוליג החשוב מול חימקי מוסקבה ביום חמישי, הובכה על ידי ברק נתניה, 76:70. מרקו קילינגסוורת' הוביל את האורחים עם 19 נקודות ושמונה ריבאונדים, בזמן שאצל הצהובים תפקדו רק שניים, ריקי היקמן (14) ויוגב אוחיון (11).

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בסיום: "זה עניין של להשקיע משאבים והחלטה באילו משחקים לתת את הכול. צריך לבחור באיזה משחקים לעשות זאת, ובאילו לא, ועד אז צריך לנצח את המשחקים החשובים. זה עלה לנו כבר בשבועיים האחרונים וגם אם בדרך זה עולה לנו וזה זה לא נעים וזה כואב אבל נצטרך לחיות עם זה, ועד שנצא מאירופה, כדי שנוכל להתרכז יותר בליגה".

?אני מתנצל בפני האוהדים שלנו על ההפסדים, שבוע אחרי שבוע", אמר יוגב אוחיון. "אנחנו לא מגיעים מוכנים מנטלית למשחקי הליגה. אנחנו צריכים להגיע חדורי מוטיבציה למשחקים האלה כמו שאנחנו באים לימי חמישי. אסור שזה יקרה שוב?.

מכבי לא הפסידה שני משחקים ברציפות מאז עונת 2007/8. אז, בין המחזורים ה-22 ל-25, מכבי הפסידה ארבעה משחקים ברציפות להפועל חולון, עירוני נהריה, גליל עליון ואליצור אשקלון, בין ה-21 באפריל ל-11 במאי. באותה עונה, כזכור, היא הפסידה את האליפות לחולון.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול אייל שולמן שחקן ברק נתניה. נמרוד סונדרס
"אנחנו צריכים להגיע חדורי מוטיבציה למשחקים האלה כמו שאנחנו באים לימי חמישי. אסור שזה יקרה שוב?. יוגב אוחיון מול אייל שולמן/נמרוד סונדרס

"אמרתי לשחקנים בחצי הראשון שלפי איך שהמשחק התפתח אנחנו פשוט יותר טובים", אמר מאמן המנצחת דני פרנקו. "לא היינו צריכים לתת את המשחק ולא להתנצל. מה שקרה למכבי זה עניין של מכבי. זו קבוצה מדהימה, אנחנו רואים אותם בימי חמישי ורואים שהראש של מכבי שם. למכבי יש משחק חשוב מאוד מול חימקי ביום חמישי, אבל כשהראש שלהם יהיה בליגה אין ספק שיראו את הבדלי הרמות שיש בארץ, והם מאוד גדולים".

על מכת הפציעות של קבוצתו השיב פרנקו: "יש לנו בעיות, ואנחנו מתמודדים איתן ביום יום. זה פוגע בנו, אנחנו קבוצה טובה עם סגל טוב אך לא בריא, וזה עולה לנו בניצחונות".

בשבוע הבא כבר מחכה לפרנקו מפגש מול הקבוצה שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הקודם, היריבה העירונית. "אני לא מסכם את העונה", אמר פרנקו, "יש לנו שבוע הבא משחק מול הפועל תל אביב, שהולך להיות יותר קשה מהמשחק הזה".

מרקו קילינגסוורת': "אני לא חושב שהלך לנו בקלות. עצרנו אותם כקבוצה ועשינו כמה קליעות טובות. זה תמיד כיף לנצח את מכבי. היה ניצחון נהדר, אבל אנחנו צריכים לנצח גם ביתר המשחקים כי אם לא ננצח גם במשחק הבא אז הניצחון הזה לא שווה כלום. הפסדנו שלושה משחקים ברציפות לאחרונה וזה בהחלט תהיה דחיפה מצויינת עבורנו להמשך. שיחקנו את המשחק שלנו, לא התייחסנו ליריבה וזה עבד".

דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב מול טמיר אריאלי שחקן ברק נתניה. נמרוד סונדרס
טמיר אריאלי מנסה לעצור את דייויד לוגן/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully