וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ההצלה של השחקנים הצעירים מתקדמת

8.3.2013 / 11:47

קבוצות הלאומית יצטרכו לאשר את תוכניתו של אריק שיבק, לפיה שחקן צעיר מליגת העל יוכל לשחק במקביל גם בליגה ה-2

קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל קיבלו בימים האחרונים מכתב מאיגוד הכדורסל, בו מפורטת התוכנית לשיפור מעמדם של השחקנים הישראלים הצעירים. התוכנית תובא לאישור מנהלת הליגה הלאומית בשבוע הבא, ולאחר מכן תצטרך לעבור את אישור מנהלת ליגת העל והנהלת איגוד הכדורסל לפני שתצא לפועל כבר בעונה הבאה. התוכנית, אשר נחשפה לראשונה בוואלה! ספורט לפני פחות מחודש, במסגרת כתבה על שחקני נבחרת העתודה כבר הובאה לידיעת אנשי הועדה המקצועית.

על פי התוכנית, אותה הגה אריק שיבק, תוכל כל קבוצה מליגת העל לשלוח מספר מסוים של שחקנים, אשר ייקבע במהלך אישורה, בגילאים 18-21, לקבוצות הליגה הלאומית, ובמקביל שהשחקנים ימשיכו לשחק בסגלם. לדוגמא, שחקן צעיר ממכבי אשדוד יוכל להתאמן ולשחק גם בנס ציונה במקביל, ולהשתתף בשתי מסגרות, גם ליגת העל וגם בליגה הלאומית.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
תוכנית מהפכנית לטובת הצעירים. שיבק/קובי אליהו

השחקנים הצעירים יוכלו לשחק בנוסף רק בליגה הלאומית ולא בליגות הלא מקצועניות, וככל הנראה יידרשו להתאמן לפחות פעמיים בשבוע במדי כל אחת מהקבוצות על מנת לא לפגוע בנושא המקצועי של הקבוצה עצמה. אחת הסוגיות שעדיין לא נמצא להן פתרון היא נושא התשלום, קרי כיצד תתחלקנה הקבוצות בתשלום שכרו של השחקן שישחק במדיהן במקביל.

כמו כן, בימים אלה עמלים באיגוד הכדורסל אל מול שלטונות הצבא כדי לגייס את שחקני האקדמיה של איגוד הכדורסל כיחידה אחת, וכך יוכלו השחקנים להמשיך עוד שנה אחת או שנתיים כקבוצה מסודרת בליגה הלאומית. תוכנית זו תצא לפועל, אם וכאשר תאושר על ידי צה"ל.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully