וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת ניצחה את נתניה, קאמבק מרגש לספר בניצחון חולון

הקבוצה של קטש ניצחה 72:74 והבטיחה מקום בפלייאוף העליון. ספר חזר ב-82:83 על אשקלון. הרצליה-מכבי חיפה 89:82

איזה מחזור דרמטי קיבלנו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים שנמתחו עד הסיום רגע לפני שהחל הדרבי התל אביבי הגדול. הפועל חולון פיגרה במשך רוב המשחק שלה מול אליצור אשקלון, אבל בסופו של דבר ניצחה בקרב התחתית 82:83 כשהסיפור של המשחק הוא החזרה המרגשת של יואב ספר למגרשים אחרי תשע שנים.

אבל זה לא הכל: הפועל אילת של עודד קטש הבטיחה את הפלייאוף העליון וגם היא עשתה את זה מותח עד השנייה האחרונה אחרי שאפיק ניסים סידר לה בשלשה גדולה ניצחון 72:74 בקופסה על ברק נתניה, שממשיכה במאזן השלילי שלה בסיבוב השני. מכבי חיפה שהייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה שלה מול בני הרצליה הצליחה להשיג ניצחון מתוק גם היא וגברה 82:89 על הקבוצה מהשרון.

סקוטי הופסון, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
חזר לסגל לאחר חודש וסיים עם 18 נקודות. הופסון/אדריאן הרבשטיין

ברק נתניה - הפועל אילת 74:72

ברק נתניה קיוותה לתקן את הרושם של הסיבוב השני שבו היא השיגה שני ניצחונות בלבד, אבל הקבוצה של עודד קטש הייתה טובה יותר במאני טיים והצליחה להשיג ניצחון חשוב שמזכה אותה בהבטחת המקום בפלייאוף העליון. סקוטי הופסון, ששב מפציעה לאחר חודש, סיים עם 18 נקודות אבל מי שהיה חתום על הניצחון הגדול הוא אפיק ניסים, שעם שלשה ענקית סידר ניצחון גדול. ואם בכל זאת צריך לציין נקודת אור חיובית בנתניה, זה ללא ספק אייל שולמן, שקלע 19 נקודות ועשה כל מה שהוא יכול להשאיר את הנקודות בבית.

המארחים פתחו חזק את המשחק ואייל שולמן רץ ל-2:7, כשיחד עם נקודות של ראמל בראדלי ומרקו קילינגסוורת' אילת נשארה מאחור. סקוטי הופסון לא חזר חד והחטיא שתי שלשות בעוד בראדלי עם שתי נקודות נוספות הוריד את נתניה ביתרון 17:22 לאחר עשר דקות. דרון וושינגטון הצליח להעלות לשמונה, אבל אילת חזרה עם הופסון ולארי אובאנון, כשאפיק ניסים דאג להשאיר את המשחק צמוד. ארבע שניות לסיום המחצית אובאנון צלף שלשה שהיפכה את המומנטום כאשר אילת ירדה להפסקה ביתרון 38:39.

אייל שולמן פתח את המחצית עם שלשה לנתניה, אבל אובאנון המשיך להיות דומיננטי אצל אילת ויחד עם השליטה של אלי הולמן מתחת לסל האורחים נשארו במשחק. אלא שבמצב של 44:50 לנתניה, אילת ביצעה ריצת 0:13 ושינתה את המומנטום כשג'רום טילמן סייע לה לטפס ל-50:57 ועד סיום הרבע האורחים ירדו עם יתרון 57:60. המשחק הצמוד נמשך ברבע השלישי: מורגן ובראדלי השאירו יתרון זעום לנתניה, אבל הולמן שמר את הדרומיים בתמונה. 38 שניות לסיום בראדלי השאיר יתרון שתי נקודות לנתניה. אפיק ניסים צלף שלשה דרמטית לאילת, וזה הספיק לה כשיהוא אורלנד לקח את הזריקה האחרונה שלא נכנסה. 72:74 לאילת בסיום.

קלעו לנתניה: אייל שולמן 19 נקודות (3 מ-3 מחוץ לקשת), מרקו קילינגסוורת' 16, ריימר מורגן 13, ראמל בראדלי 10, דרון וושינגטון 9, יהוא אורלנד 3, אלירן גואטה 2.

קלעו לאילת: סקוטי הופסון 18 נקודות ושישה איבודים, לארי אובאנון 15, אלי הולמן 14 ו-13 ריבאונדים, אפיק ניסים 9, ג'רום טילמן 8, טוני יאנגר 7, אבי בן שימול 3.

הכדורסלן יואב ספר במהלך אימון של הפועל חולון. אתר הפועל חולון, ספק 500
למרות שהוא לא קלע, הוא ללא ספק הסיפור של המשחק. יואב ספר/ספק 500, אתר הפועל חולון

אליצור אשקלון - הפועל חולון 83:82

אליצור אשקלון ממשיכה בירידה התלולה שלה וספגה הערב את ההפסד השמיני ברציפות שלה, ואולי הכואב ביותר אחרי שהיא הובילה ברוב שלבי המשחק והציגה כדורסל חיובי. אשקלון, ללא גילי מוסינזון המורחק, הספיקה להוביל בפתיחת הרבע האחרון בתשע, אבל ג'רום דייסון סחב במו ידיו את הקבוצה של דן שמיר לקאמבק ענק וניצחון לא פחות חשוב. חולון, שידעה שאם היא תפסיד היא עלולה להסתבך עוד יותר במאבקי התחתית, החזירה לשורותיה את יואב ספר ששב מפרישה אחרי תשע שנים, אבל בשלוש הדקות שלו על הפרקט הוא לא הצליח לרשום נקודות בכורה. ג'רוויס הייז היה הבולט בשורות המפסידים עם 19 נקודות.

פתיחה הכי צמודה שיש קיבלנו הערב באשקלון, כאשר ג'רוויס הייז נתן את הטון בצד של אשקלון, בעוד בחולון ג'רום דייסון ולורנס היל הכתיבו את הקצב. אבל עם כל הכבוד, הרגע של המשחק הגיע 15 שניות לסיום הרבע כאשר יואב ספר חזר למגרשים אחרי תשע שנים והרבע הסתיים ב-22:23 לחולון. הקבוצה של דן שמיר המשיכה בדומיננטיות מחוץ לקשת כששלומי הרוש ודייסון העלו את הקבוצה שלהם לשבע שלשות. דודו שמריז צלף גם הוא בצד השני, ואשקלון לא איפשרה לאורחים לברוח כשג'וליאן מילס סגר את המחצית עם שתי נקודות עם הבאזר בדרך ל-40:44. ספר שיחק שלוש דקות במחצית, שבהן הוא החטיא שלשה אחת וביצע עבירה אחת.

חולון עלתה רדומה בפתיחת הרבע השלישי וקלעה שתי נקודות בלבד בדקות הראשונות, בעוד מילס ומור פתחו מבערים והקפיצו את היתרון של אשקלון ל-11. חולון המשיכה לקרטע בעוד דאב המשיך לקלוע את הנקודות החשובות לאשקלון ורק פרנק האסל ניסה להציל את המצב, אבל אשקלון סיימה ביתרון 57:66 את הרבע השלישי. דומיניק ווטרס כבר הוריד לשש הפרש ובהמשך קלע שלשה שהשאירה את חולון בתמונה, אבל עודד שעשוע שמר את היתרון בצד של אשקלון. דקה וחצי לסיום דייסון הריץ את חולון לקאמבק מדהים ועם חטיפה ענקית הוא דהר ל-80:80 דרמטי. דאב קלע שתיים לאשקלון, האסל החטיא זריקה אחת מהעונשין בצד השני, אבל שעשוע החטיא פעמיים מהעונשין. דייסון הלך לקו אצל חולון וקלע את שתי הזריקות שלו כשהאורחים זינקו ל-82:83 והייז החטיא את הזריקה האחרונה עם הבאזר.

קלעו לאשקלון: ג'רוויס הייז 19 נקודות, מרכוס דאב 16, ג'וליאן מילס 15 ו-11 ריבאונדים, מרכוס מור 12, דודו שמריז 8, עודד שעשוע 6, גור פורת 4, אחיעד בוקרא 2.

קלעו לחולון: ג'רום דייסון 25 נקודות, פרנק האסל 19 נקודות ו-17 ריבאונדים, לורנס היל 19, דומיניק ווטרס 13 ו-10 אסיסטים, שלומי הרוש 7.

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חזרו עם לב גדול. גל מקל/קובי אליהו

בני הרצליה - מכבי חיפה 89:82

בני הרצליה הספיקה לשחק רבע אחד אבל נרדמה לאורך שאר המשחק ושילמה מחיר כבד על יכולת חלשה ברבע השלישי שבו היא קלעה 13 נקודות בלבד מול הירוקים, שכבר ראו את עצמם הולכים לקראת הפסד כואב נוסף. הרצליה, ששמטה בשבוע שעבר יתרון ברבע האחרון בראשון לציון, ממשיכה בצניחה ובסיכויים שלה לסיים במקום שיוביל אותה לפלייאוף העליון. הירוקים, שממשיכים לקוות להימנע ממפגש עם מכבי תל אביב עד לגמר הפיינל פור, מתקרבים למטרה שלהם להשיג את מקומות 2-3 כשלמרות חסרונו של פול סטול, שנפצע לפני המשחק בקרסול, הירוקים קיבלו הצגה ענקית של פט קלאת'ס (25 נקודות) וגל מקל (24). ומי שסיים משחק אישי גדול מבחינתו ולא יכול להרשות לעצמו לחייך יותר מדי הוא ג'יי אר ריינולדס שסיים עם 32 נקודות.

המשחק נפתח בצורה שקולה, אבל מכבי חיפה, שעלתה ללא פול סטול שנפצע בקרסול, נעצרה בהתקפה באמצע הרבע אחרי נקודות של עידו קוז'יקרו. ג'יי אר ריינולדס פתח ריצה עם שלשה ויחד עם בן רייס הקבוצה מהשרון דהרה קדימה בדרך ל-13:21 בסיום הרבע הראשון. ההתעוררות של חיפה החלה ברבע השני שוב עם קוז'יקרו שהיה דומיננטי. דרק קארקטר החטיא מספר זריקות ואילו פט קלאת'ס ניצל את ההזדמנויות שניתנו לו. כשנדמה שחיפה חזרה, ריינולדס צלף שלשה שקבעה 32:40 בהפסקה.

חיפה פתחה בטירוף את המחצית השנייה, כשגל מקל צלף שתי שלשות גדולות שהקטינו לארבע ויחד עם שלשה נוספת של פט קלאת'ס קיבלנו שויון 45:45 באמצע הרבע. אלא שההגנה השערורייתית של הרצליה לא הצליחה לעצור את הסחף וספגה 28 נקודות ברבע השלישי כשמקל וקורי קאר דהרו קדימה בדרך ל-53:60 בסיום. מקל המשיך בשלו וג'יימס תומאס הקפיץ ל-11 הפרש. ריינולדס החזיר בשלשה מהצד השני וקיבלנו משחק צמוד עם יתרון מזערי לירוקים. סמית' המשיך להיות דומיננטי בדקות המכריעות ולאחר נקודות מהעונשין של קאר ומקל חיפה סיימה עם ניצחון 82:89.

קלעו לבני הרצליה: ג'יי אר ריינולדס 32 נקודות (8 מ-10 מהשדה), רומל בק 18, דרק קארקטר 11, בן רייס 8, ג'ומיין ג'ונס 7 (9 ריבאונדים), ניב ברקוביץ', בן אלטיט ואייזק רוזפלד 2 כל אחד.

קלעו לחיפה: פט קלאת'יס 25 נקודות, גל מקל 24 (6 אסיסטים), דונטה סמית' 13 (4 מ-4 מהשדה), עידו קוז'יקרו 13, ג'יימס תומאס וקורי קאר 7 כל אחד, אלכס צ'ורביץ' 1. פול סטול לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully