וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אם נפסיד, לא יהיה 'המשחק הבא'"

27.2.2013 / 8:23

במכבי ת"א דרוכים לקראת קאחה (ה', 21:30, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד): "ניצחון יעלה אותנו על דרך המלך"

קובי אליהו

בוידאו: האימון המסכם של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב, שיצאה כבר אתמול (רביעי) לוויטוריה לקראת המשחק בחמישי מול קאחה לבוראל (21:30, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד), תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק הקריטי מול הספרדים. ליאור אליהו, ששיחק עד לא מזמן אצל היריבה, התייחס לסיכוי של הצהובים לסיים עם ניצחון חוץ: "יש סיכוי לנצח, ואנחנו חייבים לעשות את זה כדי לשמור על סיכוי להצלבה".

ליאור אליהו מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין מאמין. ליאור אליהו/קובי אליהו

אליהו התייחס למצבה של הקבוצה ביורוליג, ואמר: "הכנסנו את עצמנו לבור מתחילת הטופ 16, ועכשיו קשה מאוד יהיה לצאת ממנו. למרות זאת, אנחנו תמיד מקווים ומאמינים שניתן יהיה להצליח. מה שבטוח זה שיהיה הרבה יותר מתוק במידה ונצליח. נעבור משחק אחרי משחק, וזו לא קלישאה כי בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, אנחנו לא צריכים לחשוב על המשחק הבא".

הקפטן נשאל מה תהיה משמעות של הפסד, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על מה יקרה אם לא ננצח, אלא אם כן ננצח. אני חושב שניצחון יכול להעלות אותנו על דרך המלך. זה משחק קשה מאוד נגד יריבה שלא מפסידה בבית שלה. בנוקיה היא לקחה משהו כמו 14 ריבאונדים בהתקפה, היא קולעת באחוזים גבוהים מהשלוש. למרות זאת אנחנו צריכים להיות מרוכזים במטרה שלנו. אם נפסיד לא יהיה 'המשחק הבא' ולכן אנחנו צריכים לנצח".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד עלול לסגור את הסיפור. בלאט/ברני ארדוב

אליהו סבור שאסור למכבי תל אביב לזלזל בבאסקים שנמצאים במאזן 4:4, ואמר: "אחרי עשר שנים של קריירה אני יכול להגיד שמומנטומים זה משהו נחמד וטוב, אבל כל משחק מתנהל לגופו. הם יכולים פתאום לחזור לתקופה טובה אחרי התקופה הרעה שלהם. כמו שאמרתי, צפוי לנו משחק קשה ונבוא לעשות את הכל כדי לנצח". השחקן סיפר גם על מצבו הרפואי, ואמר: "אני בסדר. אני עושה את מה שצריך ומיום שבת אני עורך אימונים מלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully