וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה על אשקלון 66:76

הפועל ירושלים עלתה למקום השני עם 66:76 באשקלון, מוסינזון היה מעורב במהומה בסיום. מכבי חיפה ניצחה 85:95 את אשדוד

המחזור ה-18 בליגת העל, שעומד בסימן חג הפורים, ננעל בשעה זו עם שני משחקים נוספים. האחרונה בטבלה, אליצור אשקלון, ניסתה להפתיע בביתה את הפועל ירושלים,אך ירדה מנוצחת עם 76:66. מכבי חיפה, שעצרה את התקופה הלא טובה שלה בליגה עם ניצחון בשבוע שעבר על ברק נתניה, תארח את מכבי אשדוד, שנעצרה בשבוע שעבר בביתה מול מכבי ראשון לציון.

שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
בדרך הנכונה. סמית'/קובי אליהו

אליצור אשקלון - הפועל ירושלים 76:66

הפועל ירושלים עדיין רחוקה מלהיות מרוצה מהיכולת על המגרש, אך לפחות במבחן התוצאה הם עומדים. האדומים שקלו לשחרר באמצע השבוע את ג'ייקוב פולן, וזה נראה לא רע עם 7 נקודות, אך בניגוד למחזור הקודם, בו כמעט ושמטו יתרון גדול מול חולון, הפעם ירושלים התעלתה על עצמה בדרך הנכונה ושבה למקום השני. אשקלון, לעומתה, הגיעה למשחק כשהאופטימיות ששררה בקבוצה עם סיום הסיבוב הראשון נעלמה, והערב היא גם ראתה למה. החבורה של עדי אזולאי המשיכה בהתרסקות, וממשיכה להיות האחרונה בטבלה גם לאחר המחזור ה-18. בסיום המשחק התפתחה תגרה בה התעמת פיסית גילי מוסינזון מאשקלון עם מאמן הכושר של הפועל ירושלים.

מרכוס דאב עלה ללוח ראשון כשקלע את שתי הנקודות הראשונות של המשחק לזכות אשקלון. שתי הקבוצות נראו מהוססות בפתיחה, עד שמילס עם מהלך של סל ועבירה קבע 4:5 לאשקלון, אך אחיעד בוקר ספג שלוש עבירות מהירות וירד לספסל. קרייג סמית' השלים שש נקודות מהירות והחזיר את היתרון לירושלים, וסל נוסף של לימונד שעלה מהספסל העלה את ירושלים ליתרון 5:14. ירושלים המשיכה לשלוט וג'וש דאנקן עשה ככל העולה על רוחו בצבע, בדרך ליתרון 10:21. שלשה של ליאור ליפשיץ העלתה לדו ספרתי, אך סל של מרכוס דאב חתם הרבע. 18:28 לירושלים בתום הרבע הראשון.

ברבע השני לא השתנה דבר. קרייג סמית' עלה ל-16 נקודות וחגג בצבע וירושלים שמרה על יתרון דו ספרתי, עם 32:42. אלישי כדיר קלע לירושלים, אך ג'רוויס הייז עם שלשה נוספת צימק ל- 44:37, וריצת 0:9 של אשקלון הורידה ל-44:43 בלבד. דאנק של דאנקן מאסיסט של לימונד החזיר את היתרון לצד של ירושלים, אך אשקלון ירדה למחצית ביתרון 46:47.

אשקלון שוב הציגה פתיחה מגומגמת למחצית וגור פורת קלע סל שדה ראשון עבורה ארבע דקות מפתיחת הרבע. מהלך סל סל ועבירה של רביב לימונד העלה את ירושלים ליתרון 50:55.שלשה של ג'וש דאנקן העלה את ירושלים ליתרון של שש נקודות. שלשה של מאיר טפירו קבעה 58:65 לירושלים בתום הרבע.

הייז ניסה לשמור את אשקלון בתמונה בפתיחת הרבע הרביעי, אך קורטני פלס עם מהלך מצוין של סל ועבירה העלה את ירושלים ליתרון שמונה, 62:70. מרקי פרי התעורר והוריד את ההפרש לשש בלבד, חמש דקות לסיום. אך זה היה אקורד הסיום של אשקלון. כדיר ודאנקן המשיכו לקלוט ריבאונדים ללא כל בעיה, וירושלים שייטה כל הדרך לניצחון. 66:76 לירושלים בסיום.

קלעו לאליצור אשקלון: ג'רוויס הייז 19 נקודות (3 מ-10 לשלוש), מרקי פרי 16, ג'וליאן מילס 14 (11 ריבאונדים), מרכוס דאב 10, גור פורת 4 (8 ריבאונדים), דודו שמריז 3, אחיעד בוקרא, גילי מוסינזון ורגב סימון שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: קרייג סמית' 16 נקודות, אלישי כדיר 12 (9 ריבאונדים), ג'וש דאנקן 11 (11 ריבאונדים), ליאור ליפשיץ 9 (3 מ-4 לשלוש), רביב לימונד, קורטני פלס (3 חסימות), ג'ייקוב פולן ומאיר טפירו 7 כל אחד, רפי מנקו שיחק ולא קלע.

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוזרים ליכולת מפתיחת העונה. מקל/קובי אליהו

מכבי חיפה - מכבי אשדוד 86:96

עכשיו כבר ניתן להגיד בפה מלא: מכבי חיפה חזרה. החבורה של בראד גרינברג שפתחה נהדר את העונה ונחלשה בהמשך, התאוששה בשבוע שעבר עם ניצחון חוץ על ברק נתניה ועצרה את התקופה הרעה, והערב היא לא התקשתה להשיג ניצחון מול אשדוד, שהולכת ומתרחקת מהפלייאוף העליון בסוף הסיבוב השני. בחיפה, קורי קאר שמח פעמיים. לצד הניצחון המיוחל, עקף המתאזרח את סטיב מאלוביק ז"ל בטבלת קלבעי כל הזמנים ועלה למקום ה-87. גל מקל נראה שוב נהדר וחילק אסיסטים שוב ושוב לג'יימס תומאס, שחגג מתחת לסלים על חשבונם של שחקני הפנים הנמוכים של אשדוד. דונטה סמית' נפגע באצבעו במהלך המשחק, אך שב עוד במחצית השנייה כדי לעזור לקבוצה מהכרמל להשיג ניצחון נוסף, גוני יזרעאלי עלנ למרות הפציעה אצל עופר ברקוביץ' , והפעם דרור חג'ג' לא הצליח לחפות ורשם יכולת חלשה.

ג'יימס תומאס קלע ארבע נקודות בפתיחה לזכות חיפה, משה מזרחי ענה בשלשה בצד השני. גל מקל הוריד אסיסט שני לתומאס, שעלה לשש נקודות אישיות, וקלע ג'אמפ משלו, אך בראד גרינברג ספג עבירה טכנית ואשדוד צימקה ל-9:11. מקל המשיך להציג יכולת מצוינת, אך דיימון סימפסון ומארדי קולינס השאירו את אשדוד בתמונה. חיפה המשיכה לקלוע וירדה בתום הרבע הראשון ביתרון 17:24.

אלכס צ'וברביץ' העלה את מאזנו האישי לארבע נקודות עם סל קל בפתיחת הרבע השני, אך חדירה מוצלחת של סקוטי הופסון צימקה לשמונה הפרש. גל מקל רשם שלשה שלישית והעלה את חיפה ליתרון 20:33. שלשה של פול סטול שעלה היטב מהספסל השלימה ריצת 6:19 לחיפה, ויתרון 22:40. סימפסון המשיך לנסות בצד של האורחת, ועם ארבע נקודות נוספות צימק ל-33:48. סל של מארדי קולינס, הבולט בשורות אשדוד הוריד ל-38:51 למכבי חיפה בהפסקה.

גל מקל ודונטה סמית' פתחו את הרבע השלישי היטב. שלשה רביעית של הרכז במשחק העלתה את חיפה ליתרון 40:56, ופט קלאיית'ס עם סל נוסף השאיר את היתרון של חיפה על מספר דו ספרתי, ושלשה משוגעת של סטול עם הבאזר ל-24 הגדילה את ההפרש. אלא שאז אשדוד התעוררה, מארדי קולינס ודיימון סימפסון שינסו מותניים והחלו בצמצום הפער. שלשה מטורפת של פרימן מהחצי עם הבאזר הורידה את היתרון של החיפה ל-64:70 בתום הרבע השלישי.

קוז'יקרו עם סל קשה העלה את חיפה ליתרון שבע בפתיחת הרבע הרביעי. ואסיסט נטה של פול סטול לסמית' הגדיל את היתרון. קולינס עלה ל-27 נקודות, אך שאר חבריו לא הופיעו, וסל נוסף של סטול העלה את חיפה ליתרון 77:85, שתי דקות וחצי לסיום. סטול התחמם וקלע סל נוסף, ועוד סל של קאליית'ס הבטיח את הניצחון לחיפה. 86:96 לחיפה בסיום.

קלעו למכבי חיפה: ג'יימס תומאס 24 (7 מ-9 לשתיים, 13 ריבאונדים), גל מקל 18 (4 מ-6 לשלוש, 9 אסיסטים), פול סטול 17 (7 אסיסטים), דונטה סמית' 11 (7 ריבאונדים), פט קאליית'ס 7, אלכס צ'וברביץ' 6, עידו קוז'יקרו 5, אנטון שוטבין 3. בריאן כהן שיחק אך לא קלע.

קלעו למכבי אשדוד: מארדי קולינס 27 (11 מ-14 לשתיים), דיימון סימפסון 9 (11 ריבאונדים), אוסטין פרימן 15, דרור חג'ג' 12, משה מזרחי 5, ג'יימי סקין 4, גוני יזרעאלי 3. גלעד קרני שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully