וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל י-ם: משקיפי אגייאר ינכחו בישיבת הדירקטוריון

אודי ניסן ואליעזר לוין ישמשו כנציגיו של האפוטרופוס הכללי לנכסיו של גומא אגייאר. טפירו לקראת חיפה: "יהיה משחק קשה"

הפועל ירושלים תתמודד היום מול מכבי חיפה במסגרת חצי גמר גביע המדינה, אולם גם מחוץ למגרש מעניין לא פחות. הקבוצה מהבירה תקיים בשבוע הבא ישיבת דירקטוריון כשלוואלה! ספורט נודע, כי לישיבה זו זומנו גם שני משקיפים מטעם האפוטרופוס הכללי - פרופסור דוד האן . המשקיפים הם דוקטור אודי ניסן ורואה חשבון אליעזר לוין.

כזכור, לפני חודשיים וחצי מונה האפוטרופוס הכללי על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים לנהל את נכסי גומא אגייאר בישראל הכוללים, בין היתר , את החזקותיו של אגייאר במניות הקבוצה. בהתאם להחלטה שהתקבלה אז, מימש האן את זכותו בשלב זה למנות משקיפים לדירקטוריון החברה, כאשר טרם ברור איך תשפיע השתתפותם על דירקטוריון הקבוצה.

מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
|הפועל חיפה קבוצה מצוינת". מאיר טפירו/קובי אליהו

בתוך כך, בהפועל ירושלים מתכוננים לקראת המשחק הערב מול אשדוד. מאיר טפירו אמר לקראת המשחק: "להיות עם ירושלים אחרי הרבה שנים במעמד הזה, זה מאוד כיף. אני מאמין שהצבא האדום יבוא למשחק וידחוף אותנו. תמיד כיף להיות במעמדים גדולים של הכדורסל הישראלי וזה אירוע כזה. חזרתי להיכל נוקיה עם אשדוד ובני השרון, אבל במדים האלה אני מודה שלא חשבתי ואני שמח שזה קרה. כמובן שאנחנו קבוצה עם שאיפות להיות במעמדים האלה ואנחנו שמחים שעשינו חלק קטן מהעבודה".

על היריבה הוסיף טפירו: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת והיא מראה את זה כל השנה. הם במקום השלישי ולפנינו בטבלה. הם קבוצה טובה ומאוזנת, גבוהה מאוד, קבוצה מספר אחת בריבאונד התקפה בליגה, יהיה משחק טוב וקשה מולם. אין ספק שאם אנחנו רוצים לעשות עונה שתיזכר כעונה טובה אנחנו צריכים לנצח ולעלות לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully