וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיינר מדלי: "אי אפשר לזלזל באשדוד, היא מסוכנת"

פורוורד מכבי ת"א כבר מוכן לחצי גמר הגביע. חג'ג': "הייתי כבר במעמדים האלה, הכל פתוח" (ג', 17:50, ערוץ 1 ו-511HD)

דרור פיקלני

מעמד חצי גמר גביע המדינה ייצא לדרך מחר (שלישי) במשחק בו ייפגשו מכבי תל אביב ומכבי אשדוד (17:50, ערוץ 1 ו-511HD). הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק לאחר שגברה בשמינית הגמר על אליצור אשקלון וברבע הגמר אמש על הפועל חולון. מנגד הקבוצה של עופר ברקוביץ' עברה בסיבוב א' של הגביע את אליצור יבנה, בשמינית הגמר את הפועל תל אביב וברבע הגמר את מכבי באר יעקב מהליגה הלאומית. שתי הקבוצות נפגשו במעמד הזה לפני שנתיים כשתל אביב ניצחה 61:98.

ליאור אליהו ושון ג'יימס שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייאלצו להסתדר בלעדיו. אליהו באימון הערב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מגיעה למשחק בצל הפציעה של ליאור אליהו במשחק נגד חולון. במכבי חששו בתחילה כי השחקן נפצע בצורה קשה ברצועות הברך, אך ה-MRI שנערך לו אמש בישר כי ייעדר עד שלושה שבועות מהמדים הצהובים. מי שישמש כקפטן הקבוצה במקומו הוא דווין סמית'. מכבי תנסה להגיע לגמר הגביע בפעם ה-45 בתולדותיה ולהניף את גביע המדינה ה-40 שלה. בקבוצה לא מזלזלים ביריבה מאשדוד, שניצחה בהיכל בשנה שעברה בליגה, ויגיעו נחושים על מנת להגיע למשחק הגמר בחמישי.

ניק קיינר מדלי נשמע דרוך לקראת המפגש מחר: "אנחנו מרגישים שונה ממשחק רגיל כי זה שבוע של גביע. אני מרגיש שקיים ריכוז רב בקבוצה, אבל אי אפשר לזלזל באשדוד כי היא קבוצה מסוכנת. נשחק כמה שיותר טוב בכדי להשיג את הניצחון. אני מוכן ונרגש לקראת המשחק". קיינר מדלי אף התייחס לפציעתו של אליהו במשחקים הבאים, לאור החוק הרוסי: "יש לנו הרבה בחורים שיכולים לשחק בכמה עמדות אז צריך לראות אם יש לזה השפעה. אני מודע לחוק וחושב שנוכל להתמודד עם המצב".

על הסיטואציה וההזדמנות המחודשת שנוצרה עבורו בעקבות פציעתו של אליהו ועזיבתו של תומאס, אמר קיינר מדלי: "אני מקווה שאקבל יותר דקות ואנצל אותן. האם תראו ממני משהו חדש? אני מתרכז לעשות את מה שאני יכול בכל יום ביומו, להגיע בגישה טובה וחיובית. כמובן שככל שאתה משחק אתה מרגיש יותר טוב, וככל שאתה מקבל יותר דקות אתה מרגיש יותר נוח. לא שוחחתי על בלאט על המצב שנוצר , כי יש בינינו הבנה, הוא יודע שאני מקצוען. הוא מודע לכך שעבדתי קשה, שמרתי על גישה חיובית והמשכתי לנסות לעזור לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התנהג כמו מקצוען. קיינר מדלי/ברני ארדוב

הקבוצה מאשדוד מגיעה למעמד השיא השלישי שלה בשלוש השנים האחרונות, לאחר שכבר הייתה בחצי גמר גביע המדינה ב-2011, ובגמר הפיינל פור בשנה שעברה, כשבשני המקרים היא נעצרה על ידי מכבי תל אביב. אשדוד מגיעה למשחק בתקופה נהדרת, כשהיא יצאה מהמקום האחרון בליגה, הפסידה רק פעם אחת מפתיחת הסיבוב השני, ומתחברת סוף סוף בסגל הזרים שלה, עם התוספת המצוינת האחרונה של אוסטין פרימן. במהלך הניצחון על באר יעקב נפצעו ג'יימי סקין ומשה מזרחי, שני שחקנים בכושר מעולה, אך חזרו להמשך המשחק ואין ספק לגבי כשירותם. כ-2000 אוהדי אשדוד צפויים להגיע למשחק.

דרור חג'ג' לא התרגש מהעובדה שהצהובים יחסרו את אליהו, ואמר: "מכבי נחלשה בעקבות פציעת אליהו? גם השחקן ה-11 של מכבי מרוויח הרבה יותר מרוב השחקנים המובילים בכל שאר הקבוצות, אז יש להם עדיין יתרון גדול על רוב הקבוצות פה". כשנשאל האם בקבוצה מאמינים שניתן להשיג את הניצחון, אמר הרכז: "הייתי במעמדים האלו ודברים יכולים להתפתח בכל מיני כיוונים. הכל פתוח. אנחנו מגיעים בגישה של להסתכל על עצמנו ולעשות את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים, מה שייצא מזה ייצא. יש משחק והכל פתוח".

על המצב הכללי של אשדוד הוסיף השחקן: "אנחנו בתהליך של שיפור כל הזמן, אנחנו מרוצים ומרגישים שאנו במצב טוב מבחינת כימיה קבוצתית ואיך שאנו נראים על המגרש, אבל רוצים להמשיך להשתפר ככל שתתקדם העונה, ואני מקווה שהשבוע הזה נצליח להתחבר עד נקודות שיא מסוימת".

דרור חג'ג' שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מקווה שהקבוצה תמשיך להתחבר. חג'ג'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully