וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "נכון לעכשיו, אנחנו לא מספיק טובים"

24.1.2013 / 23:47

מאמן מכבי ת"א כאב את ההפסד הדרמטי והבטיח: "לא נוותר, מוקדם לסכם". אוחיון על המהלך האחרון: "לא ראיתי את השעון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שלב ההצלבה רחוק מתמיד מבחינת מכבי תל אביב. הצהובים ביצעו הערב (חמישי) קאמבק מרשים בהיכל מול אולימפיאקוס, אבל החטאות בדקת הסיום של יוגב אוחיון וקבלת החלטות רעה במהלך המסיים הובילו להפסד ביתי שני בטופ 16 ורביעי מחמישה משחקים, 78:77 מול אלופת אירופה היוונית בתום דרמה אדירה. בשבוע הבא תצא מכבי תל אביב לאיסטנבול, שם תפגוש את בשיקטאש.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב לצד מאמנו דיוויד בלאט. ברני ארדוב
זה המהלך שתוכנן? יוגב אוחיון עם דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"החטאנו זריקה שהייתה צריכה לבוא", אמר דיוויד בלאט המאוכזב בסיום. "יוגב לקח החלטה, לקח את זה לסל, ואים שיוגב רצה, היתה גם פעם אחת שהוא רצה למסור לסמית' ולא הצליח. מרגישים על השחקנים הרבה לחץ, הם מרגישים את הציפיות וזה משפיע". על ההתקפה הלפני-אחרונה וההחטאה של סמית' אמר המאמן: "שמרו על סמית' טוב ואחרי זה יכול להיות שהיה צריך להוציא את הכדור. היתה לו זריקה יותר נוחה שהוא לא לקח בתחילת ההתקפה. הוא העדיף לנצל את המיס-מאץ' מול היינס ולקח זריקה שלטעמי היתה קשה. אין לי תלונות לחבר'ה פה, הם נלחמו ונתנו מה שיש להם. זו פעם שנייה שאנחנו קרובים פה מאוד לניצחון".

בלאט נשאל על הבעיה וטען: "הרבע הראשון היה הבעיה במשחק. ההמשך? בעיני הסיפור לא גמור. המצב לא אבוד. קשה מאוד להפסיד שני משחקי בית, בעיקר הדרך שבה הפסדנו אותם. היינו ממש קרובים. אהבתי איך שהחבר'ה שיחקו ונלחמו. אסור לוותר עד הסוף. אנחנו לא משחקים מול קונוסים. משחקים מול יריבות חזקות. היינו שווים להם ואפילו טובים יותר לאורך שלבים רבים במשחק. קשה לנו לעשות את ההתאמות בין הליגה ליורוליג, דיברנו על זה, אבל ההכנה המנטלית לא עבדה".

המאמן התעקש כי שום דבר עדיין לא אבוד, אך הודה: "נכון לעכשיו אנחנו לא מספיק טובים, אבל מכבי עוד תדבר בבית הזה, מוקדם מדי לסכם. לא נוריד את הראש". על יכולתו החלשה של מלקולם תומאס אמר המאמן: "גם לשון ג'יימס לקח זמן להסתגל, זה עניין של המשכיות וזמן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, עוזרו דרק שארפ מאוכזבים. ברני ארדוב
הסיכויים הופכים יותר ויותר קלושים. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

הדיכאון שלט בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב. יוגב אוחיון היה שבור במיוחד כשנשאל על ההתקפה האחרונה, במהלכה מסר לדרקו פלאניניץ' במקום לזרוק לפני הישמע הבאזר. "לא הצלחתי לראות את השעון, חשבתי שיש לנו עוד שניה והוא יספיק לקלוע", אמר הרכז המאוכזב. הרבע הראשון זה הרבע שגרם לנו להיראות רע מההתחלה. הם פתחו פער דו-ספרתי. בשלושת הרבעים האחרים שיחקנו טוב, אבל זה לא מספיק. צריך לשחק ארבעה רבעים ולא שלושה. ננסה לתקן בהמשך".

אוחיון השתדל לשמור על אופטימיות ואמר: "אותנו לימדו ששום דבר לא נגמר עד שזה לא נגמר. צריכים להיות אופטימיים ולעשות את הבלתי אפשרי. זה יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו רוצים להילחם עד הסוף".

ריקי היקמן אמר: "חפרנו לעצמנו בור גדול ברבע הראשון ונלחמנו חזק כדי לצאת ממנו. לצערי, לא היה לנו מספיק כדי לסיים את העבודה בשתי הדקות האחרונות. נצטרך לדעת לעשות את הדברים הנכונים בדקות ההכרעה. זה עדיין לא גמור".

שחקן מכבי תל אביב דייויד לוגן מאוכזב. ברני ארדוב
איזה ערב כואב. לוגן/ברני ארדוב

בצד השני, חגג ואסיליס ספאנוליס: "זה ניצחון גדול עבורנו. לא רצינו לעזוב את תל אביב עם ארבעה הפסדים. בסיום היינו קשוחים, עשינו עצירות גדולות וקלענו כמה זריקות גדולות כדי לנצח את המשחק. מאוד קשה לנצח כאן, לא הרבה קבוצות יעשו את זה, אבל זה ייתן לנו הרבה ביטחון לשארית הטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully