וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "עליתי ברגע המתאים ושיניתי את המומנטום"

11.1.2013 / 9:49

מורן רוט הצטיין בניצחון מכבי ת"א על פנר: "מקווה שיהיה המשך". מזרחי: "עשינו הכל כדי שג'יימס יישאר והוא מספק את הסחורה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הניצחון 73:91 על פנרבחצ'ה/אולקר אמש (חמישי) ביד אליהו הוריד הרבה מאוד ממפלס הלחץ שהיה קיים במכבי תל אביב אחרי שני הפסדי יורוליג רצופים. ההקלה ניכרה היטב על פניהם של השחקנים והנהלת הקבוצה בסיום המשחק, כשקולות שמחה רמים נשמעו מחדר ההלבשה. עם זאת, מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, דאג להזכיר לשחקניו באסיפה שקיים לאחר המשחק כי "זהו רק משחק אחד וצריך להמשיך כך ולהשיג ניצחונות".

יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, אמר לוואלה! ספורט: "הייתה מחצית שנייה מדהימה. קלענו 55 נקודות - 38 מהן ברבע הרביעי. ניצחנו עם שמחה רבה, אך אין שמחה בלי עצב. זה מגביר את הצער על ההפסד בנקודה בשבוע שעבר מול קאחה לבוראל".

היו"ר מאמין כי לניצחון יש אספקט מנטלי: "החזרנו לקבוצה את הביטחון העצמי שלה וכל שקשור לזה בכדי לצאת לדרך חדשה. כל ספורט בלי ביטחון עצמי לא יכול להתקיים ושחקנים חייבים ביטחון עצמי. זה היה ניצחון משמעותי כי כל ניצחון בית הוא משמעותי".

אחד מגיבורי המשחק אמש היה מורן רוט, שהפיח הרבה מאוד התלהבות ואנרגיות במשחקה של מכבי אחרי שקיבל דקות משחק משמעותיות לראשונה העונה ביורוליג. מזרחי אמר: "אני חושב שמורן רוט נתן את מה שהוא יודע ויישם את זה הפעם ביורוליג. נאחל לו הצלחה בעתיד. דווקא שחקנים שבדרך כלל לא עולים בחמישייה או בשישייה הראשונה, כמו מורן או לנדסברג - שניהם היו מצוינים, שלא לדבר על היקמן וג'יימס שגם כן היו מצוינים".

שון ג'יימס זו בחירה והתעקשות של ההנהלה - בחירה שבהחלט מצדיקה את עצמה.

"עשינו הכל כדי ששון ג'יימס יישאר והוא נשאר ומספק את הסחורה".

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הביטחון העצמי חזר. מזרחי/ברני ארדוב

רוט עצמו סיפר על תחושותיו לאחר המשחק: "זו באמת הרגשה מדהימה לנצח בהיכל נוקיה מול הקהל שלנו. זה היה משחק קריטי להמשך היורוליג. אם לא היינו מנצחים כאן זה היה מכניס אותנו לבור עמוק ואני שמח שניצחנו ושעליתי היום ברגע המתאים ושיניתי את המומנטום. כבר עשיתי את זה בקריירה שלי ואני שמח שעשיתי את זה היום בשביל מכבי".

לשאלה האם כל מה שהיה זקוק לו זה קרדיט מהמאמן דיוויד בלאט , השיב השחקן: "כל שחקן צריך קרדיט, אבל החוכמה היא להיות חזק בראש. גם כשמשחקים מעט צריך לבצע את הפעולות הנכונות ואני שמח שעשיתי זאת בדקות הראשון אחרי שנכנסתי. אני חושב שזה נתן את הרוח הגבית לקבוצה. חיכינו כל המשחק לשבור את הטורקים וזה הכניס את הקהל לטירוף והצלחנו לעשות את זה. אני מקווה מאוד לשחק יותר ביורוליג, הלוואי שזה יקרה. כל שחקן רוצה לשחק אבל המאמן מחליט, וכל מה שבלאט יחליט - אקבל את זה".

על התשואות והעידוד הרב שקיבל רוט מהקהל הוסיף הגארד: "במשחק הראשון שנכנסתי הרגשתי שהקהל אוהב את מה שאני עושה. מרגישים את זה וזה כיף שמעריכים אותי. אני לא שחקן חדש בליגה הישראלית והאוהדים מכירים אותי לאורך הרבה שנים. הם יודעים מהן היכולות שלי ומצפים שאביא אותן. אני מקווה שמעכשיו אעשה את זה לעתים יותר קרובות".

היתה חסרה למכבי זו ההתלהבות ואנרגיות. אלו דברים שהבאת למשחק.

"אני חושב שבאמת צריכים את הדברים האלו. היום זה אני ומחר זה מישהו אחר, אבל אני חושב שהקהל מתחבר לשחקנים שמרימים את ההתלהבות והאנרגיה למגרש ואני שמח שזה קרה".

דווין סמית' הוסיף: "זה היה משחק טוב. היה חשוב לשחק חזק ועקבי לאורך כל המשחק. מורן רוט נכנס והיה מצוין. הצלחנו לעשות מהלכים התקפיים טובים הפעם, זה הצטרף להגנה שכבר הצגנו במשחקים אחרים וזה מה שעזר לנו להשיג את הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully