וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עם אנשים כאלה אפשר לצאת למלחמה"

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון על הפועל ירושלים: "נגד פנר זה משחק של להיות או למות". שלושה אוהדי ירושלים נעצרו

מכבי תל אביב הצליחה להרים הערב (ראשון) את הראש במלחה אחרי ההפסד הכואב לקאחה לבוראל וניצחה במשחק העונה של הכדורסל הישראלי את הפועל ירושלים 71:79. הקבוצה של שרון דרוקר נתנה פייט מצוין במשך שלושה רבעים, אבל אז כבתה למול הניסיון של הצהובים במעמדים האלה. דווין סמית' היה מצוין עם 12 נקודות ועשרה ריבאונדים. הסמית' השני קרייג בלט עם 19 בקבוצה של דרוקר.

כתבנו יאיר אלטמן מוסיף כי שלושה אוהדים של הפועל ירושלים נעצרו הערב בתום המשחק. השלושה, שני בגירים וקטין, חשודים שתקפו אוהד של מכבי תל אביב במהלך המשחק. האוהד לא נזקק לקבלת טיפול רפואי.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הגיעו רעבים לרבע האחרון. שון ג'יימס נאבק במאיר טפירו/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט היה מרוצה מאוד בסיום, ואמר: "היה משחק טוב. זה לא קל לחזור ממה שהיה ביום חמישי. ההפסד היה אכזרי מבחינתנו במשחק חשוב שהיה בידיים שלנו. היה לנו יום הכנה למשחק מול ירושלים, אבל שמרנו על קור רוח. רק קבוצה עם אופי יכולה לעשות את זה".

למרות הניצחון, בלאט הסתכל קדימה והדגיש כי לקבוצה שלו יש מה לשפר: "חסרים לנו דברים אחרים, אבל עם אנשים כאלה אפשר ללכת למלחמה. שמרנו בצורה יוצאת מן הכלל למעט ברבע הראשון. הראינו הרבה בגרות וזה טוב. כל פעם שאתם מדברים על דווין סמית' הוא לא קולע, אני מעדיף לא לדבר עליו. גיא פניני היה גורם במשחק, הוא השפיע. הוא יודע ואנחנו יודעים שהוא יצטרך להתמודד עם דברים מהסוג שהיו. אם יש כזה דבר משחק של לחיות או למות, זה בדיוק המשחק הזה נגד פנרבחצ'ה אולקר".

דווין סמית', שנבחר ל-MVP, אמר בסיום: "עשיתי כל מה שיכולתי. הגענו ביחד וניצחנו את המשחק. היה משחק נהדר, שיחקנו טוב. הם פתחו טוב וקלעו הרבה זריקות. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא שלנו מול פנרבחצ'ה אולקר ולהגיע מוכנים".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם שופט הכדורסל ארז גוריון. ברני ארדוב
"שמרנו בצורה יוצאת מן הכלל למעט ברבע הראשון". דיוויד בלאט/ברני ארדוב

שרון דרוקר, מאמן הפועל ירושלים, ניסה לספק הסברים: "אני חושב שאם מסתכלים על המשחק שוב, מעבר להחטאות המרגיזות, בסוף הרבע השלישי היה המשחק. היינו יכולים לבצע עצירות, ובסוף גם העייפות השפיעה כשפספסנו דברים פשוטים. הם ידעו מה לעשות ברגעים הקובעים, ואנחנו רצינו קצת יותר מדי. זה לא הולך לבד, אסור לאבד ריכוז לשנייה אחת, אבל מעבר לזה עם רוטציה קצרה שיחקנו משחק חזק, תחרותי כמיטב המסורת. הקהל דחף אותנו. חבל שזה לא נגמר עם ניצחון, אבל אני לא יכול להגיד מילה אחת רעה. נצטרך להביא את הכוחות מבפנים, פציעות זה חלק מהמשחק".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"שיחקנו תחרותי כמיטב המסורת". שרון דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully