וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא תוכל לארח את הדרבי בראשון לציון

26.12.2012 / 9:32

המשטרה פרסמה הערכה שרק יד אליהו יצליח להכיל את מספר האוהדים הצפוי במשחק ובתגובה מאיימים האדומים שלא להופיע

משטרת ישראל הודיעה הבוקר (רביעי) למנכ"ל הפועל תל אביב אריה מנדל כי אין בכוונתה לאשר את קיום משחק הדרבי בסיבוב השני מול מכבי תל אביב ב"בית מכבי" בראשון לציון. הסיבה שעומדת מאחורי ההחלטה של המשטרה, שאישרה את מעבר האדומים לראשון לציון בתחילת העונה, הוא צפי של כ-8,000 צופים שאמורים להגיע למשחק הדרבי, שייערך ב-3 למרץ, בעוד למעלה מחודשיים, ושהאולם בראשון לציון, המכיל כ-1900 מקומות, לא יעמוד בצרכים של ההתמודדות. על פי הערכת המשטרה, רק יד אליהו תקף לארח משחקי דרבי, דבר שלו לא יסכימו האדומים.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
יארחו דווקא ביד אליהו? אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בהפועל תל אביב נדהמו מהודעת המשטרה, ובקבוצה חשים כי המהלך הוא חלק מהקמפיין האגרסיבי שמנהלים גורמים שונים בכדורסל הישראלי כנגד הקבוצה בתקופה האחרונה. בקבוצה הודיעו כי לא יופיעו למשחק במידה והמשטרה לא תאפשר לארח אותו בראשון לציון. "מאז חזרתנו לליגת העל אנו פועלים לשינוי כללי המשחק ולערכי הספורט הדוגלים במשחק תחרותי ושווה זכויות לכל הקבוצות באשר הן", נמסר בהודעת המועדון, "מניעת אפשרות הקבוצה לארח את משחק הדרבי במגרשה הביתי נוגד את כל אותם העקרונות ואם החלטה זו תשאר בעיניה - אין טעם לקיומו של המשחק"

האדומים צפויים לעמוד לדין מחר בעקבות אירועי המשחק מול ברק נתניה, שהופסק למשך כ-10 דקות לאחר שביציעים החלה התפרעות מסוימת של הקבוצה. הפועל צפויה להענש בחומרה עם שני משחקי רדיוס בדיון, כך שעד המשחק מול מכבי תל אביב תארח הקבוצה רק עוד משחק אחד בראשון לציון.

ממנהלת ליגת העל נמסר בתגובה: "המנהלת סבורה כי זכותה של הפועל תל אביב לארח את משחקיה הביתיים באולם בראשון לציון אשר הינו האולם הביתי שלה העונה. הטענה שכמות גדולה של קהל מעוניינת להגיע למשחק אינה רלוונטית ואינה אמורה למנוע מהקבוצה לארח את המשחק באולמה הביתי. אנו קוראים למשטרה ולקבוצה לערוך את כל הסידורים הנדרשים ולקיים את הדרבי באולמה הביתי של הפועל ת"א באווירה ספורטיבית ושקטה".

כזכור גם משחק הדרבי שנערך בחודש שעבר ביד אליהו עורר מהומה גדולה, בעיקר בתקשורת, כשאנשי מכבי תל אביב ומשרד הספורט איימו להפסיק את המשחק במידה ויישמעו קריאות שואה מצד אוהדי האדומים. בסופו של דבר הבלאגן הגדול היה דווקא על הפרקט, כשקפטן מכבי תל אביב גיא פניני הטיח מילים קשות בשחקן הפועל יונתן שולדברנד, בעוד ביציעים היצרים היו חמים, אך לא נרשמו אירועים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully