וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "פלאניניץ' הגיע למכבי כהשקעה לטווח ארוך"

25.12.2012 / 15:16

שחקן הרכש של הצהובים ערך אימון בכורה והמאמן מחמיא: "הוא נותן לנו פיתרונות". על המשחק מול סיינה: "אין הרבה מה לחדש"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שבוע פגרה ביורוליג, מכבי תל אביב החלה בהכנותיה לקראת שלב הטופ 16, בו היא תפגוש ביום חמישי יריבה מוכרת בדמותה של סיינה אלופת איטליה, ששיחקה עם הצהובים גם בשלב הבתים המוקדם. הקבוצה ערכה היום (שלישי) אימון שבו נטל חלק לראשונה שחקן הרכש החדש דארקו פלאניניץ, שייכנס לנעליו של גיורגי שרמנדיני שעבר לאולימפיאקוס. "קשה להאמין שהוא ישחק הרבה אם בכלל. אני יכול להגיד שהוא עשה אימון יוצא מהכלל". כך אמר דיוויד בלאט על השחקן החדש שלו והוסיף: "לא נכניס לו הרבה דברים לראש כי אין טעם. הוא שחקן מאוד פיזי ויש לו הבנה במשחק".

דרקו פלאניניץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברוכים הבאים להיכל. פלאניניץ'/ברני ארדוב

בלאט התייחס לקשיי השפה של פלאניניץ': "יש לו אנגלית טובה, הוא מבין טוב מאוד את השפה. גם את השפה של הכדורסל הוא מבין. אני לא מודאג מההתאקלמות של פלאניניץ'. הוא נמצא פה לטווח ארוך. דרקו נותן לנו סוג של פיתרון שלא היה לפני כן. יש לנו סבלנות, צריך לתת לו זמן ללמוד מה זה להיות במכבי".

בלאט התייחס גם לשינוי השיטה ביורוליג: "השינוי הזה טוב למכבי. רצינו להביא למכבי מספר רב של משחקים מהרמות הגבוהות ביותר באירופה. רצינו להביא קבוצות טובות שלא היו כמה שנים. הבית הזה יהיה קשה. יהיו עליות ומורדות, אנחנו צריכים להיות מאוד סבלניים".

על המפגש הקרוב מול סיינה: "זו קבוצה שאנחנו מכירים היטב כמובן ושיחקנו איתה בשלב המוקדם, כך שאין יותר מידי מה לחדש לקראת המשחקים האלה. היו לנו איתם שני משחקים צמודים וטובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דרקו פלאניניץ' שחקן מכבי תל אביב עם גור שלף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עורך הכרות עם החבר'ה. פלאניניץ עם גור שלף ואודי רקנאטי/ברני ארדוב

ריקי היקמן אמר באימון: "זו קבוצה קשוחה. כל שחקן שם הוא איום, והיא קבוצה שקשה לשחק מולם בבית שלהם. היו מולם משחקים קשים ואנחנו חייבים לעשות עבודה טובה".
על הרכש החדש אמר היקמן: "פלאניניץ' הוא בחור גדול פיזית וקשוח ואשמח לשתף איתו פעולה. אני בטוח שהוא יתרום לנו. בטופ 16 צריך להתכונן היטב למשחקים ולשחק בצורה אינטנסיבית. אני מאוד מתרגש לשחק בטופ 16. חיכיתי לזמן הזה, בו נשחק מול הקבוצות הכי טובות ויהיה לנו את הצ'אנס להראות ממה אנו עשויים והיכן אנו עומדים". מורן רוט הסובל מווירוס בימים האחרונים יישאר בארץ ולא יטוס הערב לאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully