וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פניני שב לאימונים, פלאניניץ' ינחת השבוע

22.12.2012 / 17:16

הקבוצה החזירה את הקפטן מהשעיה, בלאט אמר: "הוא ריצה את העונש שהוטל עליו, בקרוב נחליט אם הוא חוזר גם ליורוליג"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני באימון. קובי אליהו
בלאט דרש וקיבל. פניני באימון הערב/קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) שגיא פניני, קפטן הקבוצה לשעבר, שב לאימונים. כזכור, פניני הושעה מהקבוצה עד להודעה חדשה בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי, שבו פניני קילל את שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד בצורה קשה. אחרי שלושה שבועות, הוא שוב מתאמן עם חבריו.

"גיא חזר וטוב שחזר", אמר מאמן הצהובים דיוויד בלאט. "הוא ריצה את העונש המוטל עליו ואף יותר מכך. כרגע הוא לא חוזר למשחקים אבל לאימונים אני חושב שזה הזמן המתאים והוא נראה בסדר גמור ובכושר פיזי מצוין . זה טוב לנו שהוא חזר וטוב לחברה. האם הוא ישחק ביורליג? נחליט על כך בקרוב".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם שירוקי על העברת דרקו פלאניניץ'. בבוסניה אף פורסם היום כי נשיא הקבוצה הבוסנית אישר כי הפרטים סוכמו וכי פלאניניץ', ישחק מחר את משחקו האחרון במדי שירוקי ורק אז תודיע מכבי רשמית על הגעתו של השחקן, שצפוי לנחות בארץ ביום שני או שלישי.

"כרגע הוא עדיין לא חתם", אמר בלאט. "כל העסקה עדיין לא גמורה. זה לא אומר כמובן שזה לא יהיה, אבל אין מה להגיד כרגע. לא שמים את העגלה לפני הסוס. אני חושב שצריך להיות אחראיים ולתת להנהלה לעשות מה שהם צריכים לעשות. כשתהיה חתימה אשמח לדבר על זה, אבל כרגע זה לא הזמן . לא הסתרנו את עניין החיזוק, אם אכן זה יקרה - נודיע".

מכבי תל אביב תשחק מחר מול מכבי אשדוד במסגרת ליגת העל (19:40), אך פניני לא צפוי לקחת חלק במשחק. מנגד, פניני צפוי לשחק מול סיינה, במשחק הראשון של הטופ-16, שיחל ביום חמישי הקרוב (27 בדצמבר). כזכור, מאמן מכבי דיוויד בלאט ביקש מההנהלה להחזיר את פניני לסגל לקראת השלבים המכריעים של העונה.

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא רותם את העגלה לפני הסוס. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully